admin

ساخت وبلاگ

موارد مهم در قیمت پنجره دوجداره upvc

اگر شما هم به فکر خرید یا تعویض پنجره های قدیمی خود هستید قطعا یکی از عواملی که ذهن شما را به خود مشغول می کند قیمت پنجره دوجداره است و این که چه عواملی بر روی قیمت پنجره دوجداره UPVC می تواند تاثیر گذار باشد.آگاهی درباره این موضوع می تواند به شما کمک کند تا بتوانید با توجه به بودجه خود انتخاب درست تری داشته باشید زیرا یک پنجره دوجداره خوب و با کیفیت می تواند هزینه های شما را در مصرف انرژی کاهش دهد و در بلند مدت در هزینه های شما صرفه جویی کند. علاوه بر این داشتن اطلاعات در این زمینه باعث می شود شما نسبت به خرید خود حس اعتماد بیشتری داشته باشید و خیالی آسوده خرید کنید.

قیمت پایه ی درب و پنجره دوجداره، براساس اصولی ثابت، مشخص می‌شود، اما عوامل مختلفی بر قیمت آن تاثیر می گذارند. حال برای این که بتوانیم شما را در انتخاب پنجره دو جداره یو پی وی سی مناسب کمک کنیم، عوامل تأثیرگذار بر قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی را در این مقاله بیان می کنیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

تاثیر پروفیل پنجره UPVC بر قیمت پنجره دوجداره

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره UPVC پروفیل آن است. کیفیت و وزن پروفیل می تواند روی قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد.پارامترهای زیادی وجود دارد که می تواند کیفیت پروفیل استاندارد را معین کند مانند ظاهر پروفیل، مواد افزودنی مرغوب، جرم فریم پنجره، تعداد کانال پروفیل، میزان شکنندگی، پایداری رنگ، جوش پذیری مناسب .

از آن جایی که کیفیت پروفیل پنجره برای شرکت مبنا پنجره علیزاده از اهمیت زیادی برخوردار است سعی ما بر این بوده که با شرکت های کار کنیم که در بازار مطرح باشند و دارای گواهینامه های معتبر از جمله رال آلمان که یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین موسسات کیفیتی است که برای سیستم های پروفیل پنجره، قالب ها، ماشین آلات و فرمولاسیون به شرکت ها (طرح اختلاط مواد اولیه ) را ارائه می دهد باشند تا ما بتوانیم بهترین ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.از جمله این شرکت ها که دارای گواهینامه های معتبر هستند می توانیم به هافمن، وین تک و ویستابست اشاره کنیم در این جا توضیحاتی درباره این شرکت های معتبر در اختیار شما عزیزان می گذاریم.

 

پروفیل هافمن

پنجره هافمن ، یکی از انواع مرغوب و پرطرفدار پروفیل در و پنجره در ایران است. هافمن به پشتوانه‌ی سال‌ها تلاش، تجربه و تخصص خانواده‌ی خود توانسته محصولاتی با کیفیت را روانه بازار کند. پروفیل upvc هافمن مقاومت فوق العاده‌ای در مقابل تغییرات دمایی، آلودگی، تابش مستقیم خورشید و رطوبت دارد و همین خاصیت باعث ایجاد امکان استفاده از این محصول در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف می‌شود. همچنین دارای 25 سال گارانتی، قابلیت نصب شیشه 24 میلیمتری و کنترل و مهار وزن شیشه‌های سنگین موجود در ساختار پنجره دوجداره و سه جداره است.

هر مرحله از تولیدات هافمن توسط واحد کنترل کیفی در آزمایشگاه این شرکت مورد آزمایش قرار می‌گیرد. پس می توان با خیالی آسوده به این پروفیل اعتماد کرد و این شرکت در زمینه پروفیل همکاری داشت.

پروفیل وین تک

وین تک دارای پروفیل های با کیفیت در کشورهای مختلف است پروفیل های تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیل ها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. مصرف پروفیل های UPVC تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد داشت.این برند نیز از بهترین برندهای پروفیل پنجره یو پی وی سی در ایران می باشد. پنجره وین تک جز بهترین ها در بازار کشور می باشد.

پروفیل ویستابست

ویستابست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید در و پنجره یو‌‌‌‌‌‌ پی ‌وی‌ سی براساس استانداردهای بین‌المللی دارای انواع گواهینامه های آزمایشگاهی و کیفیتی می باشد ویستابست را می توان بهترین برند پنجره دوجداره دانست اما قیمت آن نیز از تمامی پروفیل ها بالاتر است.همچنین این شرکت اولین دارنده گواهینامه کیفیت رال آلمان در سطح کشور می‌باشد.

همین امر نشان می دهد این شرکت یکی از بهترین برندهای پنجره یوی پی وی سی در ایران است. مواد اولیه بکار گرفته شده برای تولید محصولات پروفیل های یو پی وی سی، نقش مهمی در کیفیت و طول عمر پنجره دارند. استفاده از دانش فنی شرکت کمسون اتریش در زمینه تهیه فرمولاسیون و تامین مواد اولیه مرغوب که در شرایط آب و هوایی متنوع ایران توان حفظ کیفیت و ماندگاری طولانی مدت را داشته باشند. 

 

شرکت مبنا پنجره علیزاده دارای نمایندگی پنجره دوجداره در کرج و تهران، نمایندگی پنجره دوجداره هافمن در کرج تلاش می‌کند که پروژه ساخت پنجره دوجداره upvc را برای تمام مشتریان خود، در هر سطحی که هستند و بر حسب نیازشان، با کیفیت مطلوب انجام دهد.

شیشه دوجداره

بیشترین قسمت پنجره را شیشه تشکیل داده است انتخاب شیشه مناسب تاثیر بسزایی در عملکرد پنجره خواهد داشت. در این قسمت درباره تعداد جداره ها و استقامت شیشه ها صحبت می کنیم تا با تاثیر آن بر قیمت پنجره دوجداره آشنا شویم.

شیشه تک جداره

به عبارت ساده تر ، پنجره های یک جداره آن هایی هستند که از یک صفحه شیشه تشکیل شده اند. در این قاب ، یک صفحه قرار دارد. این نوع شیشه ها بیشتر در پنجره های قدیمی کاربرد دارند با ظهور پروفیل UPVC و مزایای شیشه دوجداره این نوع شیشه ها تقریبا از رده خارج شده و دیگر مثل گذشته کاربردی ندارند.

شیشه دوجداره

پنجره های دوجداره بر خلاف پنجره های تک جداره از دو لایه شیشه پنجره عایق ی درونی و بیرونی تشکیل شده اند، که بین این دو لایه شیشه فاصله ای را ایجاد نموده اند تا این فضای خالی را با گاز آرگون یا پریپتون یا گازهای بی اثر پر کنند و این ساختار عایق بسیار خوبی را تشکیل می دهد.این عایق مزایای زیادی دارد از جمله مهم ترین مزایای آن عایق حرارتی است که دمای خانه شما را در فصل تابستان و زمستان معتدل نگه میدارد و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه های قبوض شما می شود. و همچنین می توان به عایق بودن آن ها در برابر صدا و امنیت بیشتر آن ها نسبت به پنجره های تک جداره اشاره کرد. همین امر می تواند در قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد.

شیشه سه جداره

بعد از پیدایش پنجره دوجدار UPVC پنجره سه جداره UPVC نیز طراحی گردید. شیشه سه جداره از سه شیشه تک جداره به علاوه دو اسپیسر تشکیل شده است. که در فضای خالی که بوسیله اسپیسر ایجاد می شود، گاز آرگون برابر با فشار هوای بیرون، تزریق می شود. شیشه سوم در پنجره سه جداره نقش عایق بندی را افزایش می دهد. از آن جایی که این نوع پنجره ها عایق صوتی بهتری هستند بیشتر در مصارف صنعتی که محیط دارای آلایندگی صوتی بیشتری است کاربرد دارد. پنجره یو پی وی سی سه جداره دارای پروفیل ضخیم‌تر و با تعداد کانال‌های داخلی بیشتری بوده در نتیجه باید گفت پروفیل ضخیم تر و تعداد کانال بیشتر در قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذاشته و باعث افزایش قیمت آن نسبت به پنجره دوجداره می شود.

پنجره دوجداره کرج توسط نمایندگی شرکت مبنا پنجره علیزاده با بهترین کیفیت و ضمانت ارائه می شود.کارشناسان فروش ما می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با خرید پنجره دوجداره ارزان در اختیار شما قرار دهند.در صورتی که قصد خرید پنجره دوجداره دارید و به دنبال مرکز فروش پنجره دوجداره در تهران می گردید، شرکت ما در تهران و کرج بهترین انتخاب برای شما می باشد. شما می توانید مرغوب ترین و با کیفیت ترین درب و پنجره های دوجداره را با طرح های متفاوت در شرکت ما مشاهده و خریداری کنید.

شیشه چهار جداره

داشتن چهار جداره به جای دو و سه جداره، مهم ترین تفاوت این پنجره با دیگر انواع پنجره های upvc است. چهار لایه شیشه در این پنجره ها استفاده شده، که بین آن ها را نیز گاز مخصوصی پر کرده است. پنجره های چهار جداره به علت کارایی ویژه ای که دارند معمولا در ابعاد بزرگ استفاده می شوند. داشتن چهار جداره شیشه نیز خود باعث می شود وزن پنجره بالاتر برود، بنابراین پروفیل حتما باید با کیفیت و از انواع بسیار مستحکم باشد. بنابراین در مورد خرید پنجره چهار جداره به هیچ عنوان سراغ نمونه های شناخته نشده و تقلبی نروید و تنها از برند های با کیفیت و اصل استفاده کنید.

پروفیل در پنجره ی چهار جداره، ضخامت بیشتری از انواع دو و سه جداره دارد، و باید حتما دارای پروفیل گالوانیزه داخلی نیز باشد در غیر این صورت استحکام و تحمل وزن کافی را ندارد.با توجه به مواردی که گفته شد این پنجره ها هزینه زیادی دارند و البته کاربرد محدود تری نیز دارند و بیشتر در مکان های مانند کارخانه ها، راه آهن و یا فرودگاه ها استفاده می شوند البته اگر محل زندگی شما نیز در نزدیکی راه آهن و یا فروگاه قرار گرفته می توانید از این نوع شیشه ها برای پنجره UPVC خود استفاده کنید.

در نظر گرفتن پارامتر تعداد جداره ها به تنهایی در انتخاب شیشه مناسب نمی باشد و باید تمامی پارامترها در کنار یکدیگر در نظر گرفته شوند لذا این فرض که شیشه سه جداره به دلیل داشتن یک جداره بیشتر نسبت به شیشه دو جداره دارای عملکرد بالاتر می باشد در بسیاری از حالات درست نمی باشد.حال می خواهیم عملکرد شیشه دوجداره 4-12-6 و سه جداره 4-10-4-10-4 را با یکدیگر مقایسه کنیم:

 

انواع شیشه از نظر استقامت

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره از نظر شیشه نوع استقامت شیشه ها می باشد که با توجه به مکان به کار رفته پنجره دوجداره می تواند متفاوت باشد شیشه دوجداره ساده، شیشه سکوریت و لمینت.

شیشه دوجداره ساده

شیشه ساده که به عنوان شیشه فلوت نیز شناخته میشود پایه ای ترین نوع شیشه ی تولیدی می باشد. ضخامت های رایج تولید شیشه فلوت معمولا 4 تا 8 میلی متر می باشد که البته توانایی تولید این نوع شیشه از ضخامت 2 میلیمتر تا 20 میلیمتر نیز فراهم می باشد.

شیشه دوجداره سکوریت

شیشه دوجداره سکوریت ابتدا شیشه را به ابعادی که نیاز است برش داده سپس شیشه را داخل کوره گذاشته تا زمانی که شیشه حدودا به دمای ذوب برسد وقتی شیشه به آن حرارت رسید سپس آن را خیلی سریع خنک می کنند.این فرایند باعث می شود شیشه کاملا خشک شود و ترک های بسیار ریزی که قابل دیدن نیست دورن شیشه بوجود آید و در زمان شکستن به تیکه های بسیار ریز تبدیل می شود.شیشه سکوریت از لحاظ ضربه پذیری از شیشه ساده بسیار مقاوم تر می باشد و مانند شیشه ساده به راحتی خم نمی شود و در زمان شکستن به تکه های بسیار کوچک تبدیل شده و آسیب جانی نمیزند.

بر خلاف شیشه های ساده که محدودیت ابعاد دارند در شیشه سکوریت می توان ابعاد بسیار بزرگ هم تولید نمود شیشه های ساده در ابعاد بزرگ با کوچکترین خمشی میشکند و تکه های بزرگی از آن روی زمین میریزد که می تواند آسیب جانی بزند.

دلیل ساخت شیشه سکوریت این است که بتوان شیشه های بزرگتری ساخت و از لحاظ شکست و صدمات جانی امن تر باشد.قیمت شیشه سکورت به نسبت شیشه ساده گران تر می باشد زیرا پس از تولید شیشه به ابعاد مورد نیاز برش خورده و به کارخانه مخصوص سکوریت شیشه ارسال می شود و پس از انجام فرآیند سکوریت به کارخانه شیشه دوجداره بازگردانده می شود تا به شیشه دوجداره تبدیل گردد. با توجه به عواملی که گفته شد قیمت پنجره دوجداره با شیشه سکوریت بیشتر بوده و قطعا در قیمت تمام شده پنجره می تواند تاثیرگذار باشد.

شیشه دوجداره لمینت

ساختار فنی شیشه لمینیت بدین صورت است که ۲ یا چند قطعه شیشه به یکدیگر چسبیده می شوند به طوری که در بین آن ها یک طلقی با نام پلی وینیل بوتیرال قرار داده می شود که علاوه بر این که عایق صوتی می باشد مانع از ورود اشعه مضر ماورا بنفش نور خورشید به داخل محیط می گردد.استفاده از شیشه لمینیت در پنجره UPVC و یا پنجره آلومینیومی بهترین گزینه جهت کاهش صوت در اطرف خیابان ها پر تردد و یا بزرگراه ها می باشد. این نوع شیشه ها به عنوان شیشه ضد سرقت نیز شناخته می شوند و می تواند امنیت خانه و محل کار شما را در برابر سارقان افزایش دهد و باعث آسودگی خاطر شما شود.

با توجه به ویژگی های ذکر شده درباره شیشه لمینت قیمت این نوع شیشه ها نسبت به شیشه سکوریت بالاتر است و می تواند روی قیمت پنجره دوجداره ای که شما سفارش می دهید تاثیر گذار باشد و قیمت تمام شده را برای شما بالا ببرد.

یراق آلات

از عوامل مهم دیگری که بر قیمت پنجره ی دو جداره تاثیر می گذارد، انتخاب نوع یراق آلات می باشد.به تمامی قطعات مکانیکی که باعث باز و بسته شدن لنگه ی درب و پنجره می شود یراق آلات گفته می شود.

نکاتی پیرامون استفاده از انواع یراق آلات درب و پنجره دوجداره

  1.  استفاده از لولای تنظیمی و قابل ریگلاژ و عدم استفاده از لولای منسوخ شده ساده (50 و 70 و 100)
  2. استفاده از لولای میانی یا مخفی در صورت استفاده از یراق آلات تک حالته بر روی پنجره ها و یا درب هایی با ارتفاع بلند.
  3. استفاده از یراق کمکی در ضلع های افقی لنگه بازشو بالای 80 سانتی متر
  4. یراق آلات مصرفی باید دارای گواهینامه RAL یا IFT-ROSENHEIM باشند.
  5. استفاده از دستگیره های آلومینیومی و عدم استفاده از دستگیره های پلاستیکی
  6. مطابقت یراق آلات مورد استفاده در بازشوهای یک پروژه که شامل اسپانیولت، لولا، دستگیره و مقابل زبانه می باشد وجود داشته باشد.
  7.  حداکثر فاصله بین لولا ها نسبت به یکدیگر 80 سانتی متر باشد.
  8. حداکثر فاصله لولا ها از گوشه پنجره 10 سانتی متر باشد.
  9. انواع مختلفی از پنجره از نظر نوع بازشو وجود دارد که بر روی قیمت پنجره دوجداره می تواند اثر بخش باشد ما در این مقاله به مزایا و معایب آن می پردازیم.

پنجره ثابت یا بدون بازشو

پنجره های ثابت یک پنجره استاندارد است که غیر عملیاتی است. به این ترتیب ، این پنجره ها دسته ، لولا یا سخت افزار قابل اجرا ندارند. پنجره های ثابت اجازه می دهد نور وارد شود در حالی که در محیط بیرونی بسته است (برخلاف یک پنجره بازشو ، که می تواند باز و بسته شود).

این سبک پنجره به دلیل توانایی ارائه چشم انداز بی وقفه معروف است. این یک راه حل عالی در فضاهایی است که حداکثر دید ، عبور نور یا افزایش گرمای خورشیدی مورد نظر است ، اما تهویه مورد نیاز نیست. پنجره های ثابت بی زمان و پیچیده هستند در حالی که خطوط براق و لبه های تمیزی را که اغلب در طرح های مدرن مورد نظر است ارائه می دهند. این مورد آن ها را به گزینه ای عالی برای تقریباً هر پروژه معماری از طراحی سنتی تا سبک های معاصر تبدیل می کند.

مزایای پنجره های ثابت

چندین مزیت برای پنجره های پنجره ثابت وجود دارد. این پنجره ها:

از نظر مصرف انرژی کارآمد هستند

از آن جا که پنجره های ثابت باز یا بسته نمی شوند ، هوا نمی تواند به داخل یا خارج نشت کند. نصب پنجره های کم مصرف می تواند به شما کمک کند قبض های انرژی خود را کاهش دهید و بدون توجه به فصل زندگی راحت تری داشته باشید.

از نگهداری کمتری برخوردارند

هیچ دسته یا سخت افزاری برای رسیدگی وجود ندارد و قطعات متحرک کمتر به این معنی است که احتمال خرابی و نیاز به تعمیر کمتر است!

ارائه نماهای گسترده

پنجره های ثابت نماهای وسیع و گسترده ای را ارائه می دهند. اگر محوطه ای در حیاط خود دارید که می خواهید برجسته کنید ، این سبک پنجره را در نظر بگیرید.

آیا می تواند خانه شما را روشن کند

آیا اتاق های کم نور در خانه دارید؟ پنجره های با صفحه ثابت می توانند به راحتی نور را به روشنایی فضا اضافه کنند.

این نوع پنجره ها همچنین می توانند مکمل هر خانه ای باشند. قیمت پنجره دوجداره ثابت نسبت به پنجره های دیگر مناسب تر و ارزان تر است ولی نسبت به پنجره های دیگر کاربرد کمتری دارد و کمتر استفاده می شود.

معایب پنجره های تک حالته

از معایب این پنجره ها می توان به عدم تهویه آن ها اشاره کرد. به همین دلیل ، صاحبان خانه ممکن است بخواهند پنجره های ثابت را با پنجره های غیر ثابت در اتاق هایی که نیاز به جریان هوای بیشتری دارند ، مانند حمام و آشپزخانه ، ترکیب کنند. صاحب خانه ها همچنین باید در نظر داشته باشند که در موارد آتش سوزی یا سایر موارد اضطراری ، پنجره های دوجداره ثابت نمی توانند به عنوان راه فرار عمل کنند.

پنجره دوجداره تک حالته

از رایج ترین، و کارا ترین و پر استفاده ترین انواع پنجره های UPVC ، پنجره دوجداره تک حالته است.پنجره تک حالته از ساده ترین و در عین حال بهترین انواع پنجره است، که دارای بازشو روی محور افقی بوده (لولا ها در محور عمودی هستند) ، که امکان باز شدن پنجره تا زاویه 180 درجه را نیز باز می کنند.پنجره تک حالته UPVC از انواع پنجره های لولایی است، و لولای آن از مهم ترین یراق آلات در این پنجره ها می باشد.

بازشوی آسان

این پنجره بازشوی آسانی دارد و تا زاویه 180 درجه باز می شود و همین امر باعث می شود نور و تهویه خوبی را ارائه دهد و جریان هوا را با سرعت بیشتری عبور می دهد.امکان تغییر جهت بازشو: این پنجره به شما این امکان را می دهد تا با تعویض لولا ی آن جهت بازشو را تغییر دهید می توانید از راست به چپ و یا چپ به راست بازشو را با کمترین قیمت و در محل عوض کنید.

ظاهر زیبا

پنجره های تک حالته فرمی زیبا، ساده و کلاسیک دارند و با انواع دکوراسیون هماهنگی لازم را دارند و باعث زیبایی خانه شما می شوند.

عایق بندی مناسب پنجره

به جز پنجره ثابت که فاقد بازشو است، می توان گفت که یکی از بهترین پنجره ها از نظر عایق بندی حرارتی و صوتی، پنجره دوجداره تک حالته است. حالت چفت شدن لنگه به روی قاب، به همراه داشتن یراق آلاتی چون زاماک و اسپانیولت، موجب می شود که درزها تا جای ممکن کیپ شوند.

این نوع پنجره نسبت به سایر پنجره های دوجداره قیمت مناسب تری دارد و همچنین این نوع پنجره را می توان با پنجره های دیگر ترکیب کرد و در فریم های هندسی مختلف برای ساختمان ها ارائه داد.

معایب پنجره های دوجداره تک حالته

از معدود معایبی که بر پنجره های تک حالته وارد است، این است که در شرایطی که فضای کافی برای باز شدن لنگه وجود نداشته باشند، محدودیت نصب دارند.همچنین نصب پرده بر روی آن ها نیز می توان باز شدن کامل بازشو را محدود کند. باید توجه شود که چوب پرده به گونه ای نصب شود که خود جلوی بازشدن لنگه را نگیرد.در واقع موارد گفته شده از محدودیت های پنجره تک حالته است نه معایب آن.

 

قیمت پنجره دوجداره دوحالته

بازشوی پنجره دوجداره دو حالته در دو محور افقی و عمودی انجام می شود در محور افقی پنجره مانند پنجره دوجداره تک حالته به صورت 180 درجه با یک دستگیره باز می شود و در حالت عمودی پنجره قابلیت بازشو روی حالت عمودی باز می شود و شما می توانید آن را به سلیقه و نیاز خود ، بازشو را از سمت راست یا چپ ، و از بالا یا پایین سفارش دهید. این در نوع بازشو مانند پنجره دوجداره تک حالته از لولا استفاده می شود.

مزایای پنجره دوجداره دو حالته

ظاهر زیبا

این پنجره به دلیل داشتن دو حالت بازشو باعث تهویه بهتر فضای خانه شما می شود و به شما امکان باز شدن در دو حالت را به آسانی می دهد و باعث زیبایی بیشتر خانه شما می شوند.

امنیت بالا

به دلیل استفاده از یراق آلات پیشرفته دارای امنیت بیشتری نسبت به پنجره تک حالته می باشد و از خانه شما محافظت می کند.

عایق بندی خوب

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های پنجره دوحالته ، عایق بندی بسیار بالای آن ها است. به دلیل قرار گیری سه اسپانیولیت در سه طرفه لنگه ها این پنجره عایق بندی حرارتی و صوتی بیشتری نسبت به پنجره تک حالته دارد و می تواند در مصرف انرژی در خانه شما صرفه جویی کند.

قابلیت نصب کتیبه

در پنجره دوجداره دو حالته قابلیت نصب کتیبه وجود دارد. و همچنین در صورت سفارش قابلیت پروفیل رنگی را نیز دارد و شما می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خود این نوع پنجره را سفارش دهید.

جلوگیری از گرد و غبار

این نوع پنجره به گونه ای ساخته شده است تا بتواند در برابر انواع فشارهای طبیعی مانند باد، طوفان، گرد و غبار و انواع آلودگی های صوتی و گرد و خاک مقاومت بسیار بالایی از خود نشان بدهند.

معایب پنجره دوجداره دو حالته

این نوع پنجره ها دارای کمترین معایب بوده و شاید تنها مشکلی که در ابتدا ممکن است با آن رو به رو شوید، نحوه استفاده از پنجره است. این موضوع بسیار ساده بوده و پس از یک الی دو بار مشاهده نحوه باز و بسته شدن صحیح، آنرا خواهید آموخت.

به همین جهت یکی از بهترین انتخاب های شما برای منزل و یا محل کارتان می تواند این نوع پنجره ها باشد.قیمت پنجره دوجداره دو حالته به یراق آلات و اجزایی همچون اسپانیولیت، دستگیره و شیشه به کار رفته در آن بستگی دارد. هزینه پنجره‌های دوحالته به اندازه و رنگ پنجره نیز بستگی دارد.

پنجره دوجداره کشویی

پنجره کشویی یا پنجره ریلی  دارای دو ریل می باشد که صفحه اصلی شیشه ای بر روی آن می لغزد . نوع بازشوی این پنجره مشکل کمبود فضای مناسب برای بازشدن پنجره های لولایی را برطرف می کند.پنجره ها و درهای کشویی یا ریلی UPVC راهی فوق العاده برای بازکردن خانه شما هستند و در مواقعی که در فضا مانع ایجاد می شود ، انتخاب مناسبی هستند. آن ها ظاهر ، امنیت و ارزش خانه شما را افزایش می دهند. و همین امر باعث محبوبیت بیشتر این پنجره ها نسبت به پنجره های دیگر شده و نور بیشتری را به فضای خانه شما هدیه می دهند.

مزایا پنجره دوجداره کشویی

سهولت بازشو : پنجره دوجداره کشویی دارای بازشو جذاب بوده و به راحتی باز و بسته می شود و باعث ورود بهتر نور طبیعی به فضای خانه شما می شوند.
عدم محدودیت : پنجره کشویی برای نصب انواع پرده ، چون پرده کرکره ای ، و محل نصب چوب پرده مزاحمتی ایجاد نمی کند ، اما در پنجره لولایی باز و بسته شدن لنگه می تواند موجب محدودیت در نصب پرده ها شود.
قابلیت نصب در فضای محدود : پنجره دوجداره کشویی قابلیت نصب در فضاهای کوچک و محدود را دارد و باعث زیبایی خانه شما می شود.

معایب پنجره دوجداره کشویی

برجسته ترین معایب پنجره کشویی ، عایق بندی ضعیف تر (تا 20 درصد کمتر) آن نسبت به پنجره لولایی است.دلیل آن هم حالت ریلی است که سبب ایجاد فضا و درزهایی بیشتر می شود.پنجره های کشویی دارای پروفیل ضخیم تری است که هم در زیبایی و ظرافت موثر است، هم سبب می شود تا شیشه های نازک تری را بتوان استفاده کرد که خود در عایق بندی تاثیر منفی دارد. همچنین این نوع پنجره قابلیت نصب توری را ندارد.

 

پنجره دوجداره آکاردئونی

پنجره آکاردئونی در دسته پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی قرار می گیرد و کارکرد بسیار جالبی در فضای داخلی دارد. پنجره‌های آکاردئونی دارای یراق کشویی و تاشو هستند که حتی بیش‌تر از پنجره‌های کشویی کارایی دارند. در هنگام نیاز می توانید کل پنجره و قسمت‌های میانی (اعم از پروفیل بازشو و یراق‌آلات و شیشه دوجداره) را به سمت کناره‌ها هدایت کنید و این در حالی است که در مقابل دید شما فضای آن‌طرف پنجره به‌طور کامل قابل‌رؤیت می باشد و هیچ قسمتی از پنجره در دید شما نخواهد بود؛ معمولاً این نوع پنجره‌ها برای فضاهای بیشتراز ۳متر قابل استفاده است.

مزایای پنجره دوجداره آکاردئونی
زیبایی منحصر به فرد

این پنجره ها به دلیل نوع بازشو آن ها به صورت کشویی و تاشو برای منزل شما می تواند زیبایی ظاهری منحصر به فردی را به همراه داشته باشد.

اشغال کردن فضای کم

پنجره دوجداره آکاردئونی به دلیل این که به طور کامل کنار می روند فضای کمی را اشغال می کنند و می توانند منظره زیبایی را برای شما به ارمغان آوردند.

عایق مناسب

این پنجره ها علاوه بر این که ایمنی مناسبی دارند دارای عایق حرارتی و صوتی مناسبی نیز هستند زیرا در این نوع پنجره ها از یراق آلات مخصوصی استفاده می شود.

نصب به دلخواه

در هنگام نصب می توان میزان باز و بسته شدن آن را مطابق با سلیقه مشتری طراحی و تنظیم کرد.

معایب پنجره دوجداره آکاردئونی

همان گونه که گفته شد در این پنجره ها از یراق آلات و پروفیل های مخصوصی استفاده می شود به همین دلیل هزینه ساخت و تولید آن ها بیشتر است و همچنین نصب این نوع پنجره دوجداره نسبت به سایر پنجره ها دشوارتر است این پنجره‌ها، محدودیت طولی دارند و برای ساخت آن‌ها، حداقل و حداکثر طولی تعریف شده که باید در این بازه سفارش داده شود.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

پنجره های دوجداره فولکس واگنی یکی از انواع پنجره های کشویی محسوب می شود ولی با این تفاوت که به هنگام باز شدن لنگه حدود 8 سانتی متر بیرون آمده، و به صورت کشویی حرکت کرده و باز و بسته می شود . همان گونه که از نام آن مشخص است مانند درب ماشین فولکس باز و بسته می شود به همین دلیل این نام برای این نوع پنجره دوجداره انتخاب شده است.

این نوع پنجره ها در ساختمان هایی که دارای پنجره های قدی تا کف می باشد، بیشترین مورد استفاده را دارند. در این صورت قادر خواهید بود نه تنها از مناظر و چشم اندازهایی که پنجره های قدی برایتان به ارمغان می آورند استفاده نمایید، بلکه درب و پنجره فولکس واگنی از فضای داخلی تان به هیچ وجه نمی کاهد و مانند قابی زیبا عمل می کند. درب و پنجره های دوجداره فولکس واگنی ، در انواع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و معمولی وجود دارند .

مزایا پنجره دوجداره فولکس واگنی

عایق بندی مناسب

پنجره های فولکس واگنی به دلیل آب بندی و عایق بندی خوبی که دارد می تواند سبب جلوگیری از ورود گرد و غبار ، آلودگی و گرما شود.

مناسب برای فضا کوچک

این نوع پنجره های به خاطر نوع باز شو آن ها به صورت کشویی فضای کمی را اشغال می کنند و برای خانه ها با فضای کوچک می توانند مناسب باشند.

طراحی زیبا

پنجره های دوجداره فولکس واگنی دارای طراحی زیبا و مدرن است. این نوع پنجره در پنت هاوس یا در روف گاردن ها نمایی به داخل ساختمان هدیه می کنند که با سایر مدل های پنجره دوجداره نمی توان این زیبایی را به دست آورد.

نظافت آسان

تمیز کردن و نظافت این نوع پنجره دوجداره آسان است و شما را به دردسر نمی اندازد.

بهترین کیفیت

در پنجره های فولکس واگنی به دلیل استفاده از یراق آلات و پروفیل های خاص بهترین کیفیت و استاندارد را برای شما به ارمغان می آورد و شما می توانید از این نوع پنجره ها در طولانی مدت بهره ببرید.

معایب پنجره دوجداره فولکس واگنی

با توجه به استفاده از یراق آلات با کیفیت در این پنجره ها تنها معایب پنجره فولکس واگنی قیمت نسبتا بالا آن است که البته با توجه به طول عمر بیشتری که نسبت به سایر پنجره ها دارد می تواند برای شما در دراز مدت به صرفه باشد.

 

درب سوئیچی

درب سوئیچی بیشتر برای بالکن و ترانس قابل استفاده می باشد به دلیل استفاده از دستگیره سوئیچی این درها آن ها را با نام درب سوئیچی می شناسند این نوع درب ها معمولا از جنس UPVC است. دستگیره های این درب ها کلیدخور بوده و از هر دو طرف دستگیره دارد و بسیار مقاوم است. و در ادارات و منازل مسکونی کاربرد دارد نحوه بازشو در و پنجره سوئیچی ساخته شده از پروفیل UPVC به صورت افقی و حول محول کناری قاب درب می باشد که به آسانی باز و بسته می شود.

مزایا درب سوئیچی

استحکام بالا

درب سوئیچی به دلیل استفاده از پروفیل های گالوانیزه در فضاهای خالی ضخامت و استحکام بالایی دارند و همین امر باعث طول عمر بیشتر درب شده و خریدی آسوده را برای شما به ارمغان می آورد.

قابل شستشو

این درب ها به دلیل این که از جنس یو پی وی سی بوده قابل شستشو و کاملا بهداشتی هستند و دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شوند.

بدون نیاز به رنگ

این درها نیازی به رنگ آمیزی ندارند و در هر شرایط آب و هوایی نور، اشعه ماوراء بنفش(U.V)، گرمای مستقیم و شدید خورشید مقاوم هستند.

عایق صوتی و حرارتی

در ورت استفاده از شیشه دوجداره در درب سوئیچی تا 70 درصد می تواند عایق خوبی برای صدا باشد و همچنین باعث اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی تا 45 درصد می باشد.

نصب آسان

وزن این درها سبک بوده و حمل و نصب آن نیز سریع و آسان است. و همچنین امکان نصب کتیبه در بالای فریم درب و هم چنین در پایین بازشوها را دارد.

مقرون به صرفه

درب سوئیچی دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشد و با توجه به اندازه و یراق آلات مصرفی می تواند متفاوت باشد.

گالوانیزه

از جمله مسائل بسیار مهم در تولید درب و پنجره upvc که بر استحکام و مقاومت پروفیل در برابر کج شدگی تاثیرگذار است گالوانیزه می باشد. گالوانیزه می بایست به صورت کاملا یکپارچه در تمام طول سطح مقطع پروفیل استفاده گردد. همچنین گالوانیزه می بایست با پیچ های استاندارد که با فواصل 15 سانتی متر از ابتدا و انتهای پروفیل و همچینن فاصله حداکثر 40 سانتی متر بین پیچ ها به پروفیل UPVC متصل گردد. سطح مقطع آن می بایست متناسب با سطح مقطع پروفیل به صورت U شکل باشد. استفاده از گالوانیزه به ضخامت 1.25 میلی متر از طبقات اول تا پنجم در ابعاد و ارتفاع معمول بلا مانع می باشد و از طبقات 6 تا 25 با توجه به ابعاد و ارتفاع پنجره از گالوانیزه به ضخامت حداقل 1.5 میلی متر باید استفاده گردد.

 

مونتاژ و نصب

چگونگی اندازه گیری و نصب پنجره های دو جداره تاثیر مستقیم و حیاتی بر کیفیت عملکرد و دوام آن دارد؛ به عبارت دیگر همه ظرافت های به کار رفته در تولید با اندازه گیری و نصب مناسب دارای اثر بخشی لازم خواهد بود به همین منظور لازم است عملیات اندازه گیری و نصب را نه به چشم عملیات غیر تخصصی و غیر حرفه ای بلکه به عنوان یک کار تخصصی و علمی انجام گیرد. بنابراین نصب درب و پنجره دوجداره، یک کار تخصصی و فنی است که نیاز به مهارت و دانش دارد. پس هزینه بر است.قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به پنجره آۀومینیوم نرمال کمی بالاتر میباشد.این هزینه می تواند با توجه به تعداد و نوع پنجره دوجداره متفاوت باشد.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم نرمال و ترمال بریک

دو نوع پنجره آلومینیوم وجود دارد پنجره دوجداره آلومینیوم نرمال و ترمال بریک که این دو نوع از نظر عایق بندی با هم متفاوت هستند. پنجره ترمال بریک دارای عایق گرما و سرما است که تواند از اتلاف انرژی در منزل شما جلوگیری کند و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های شما شود ولی این ویژگی در پنجره دوجداره آلومینیوم نرمال وجود ندارد.

آلومینیوم رسانای حرارتی است به همین جهت برای این که بتوانند پنجره دوجداره آلومینیوم را به یک عایق خوب تبدیل کنند در پنجره ترمال بریک در میان پروفیل آلومینیومی لایه ای به نام پلی آمید پانج یا دوخته می شود.که باعث می شود پنجره عایق بندی شود و در برابر گرما و سرما مقاومت خوبی داشته باشد. همین امر می تواند در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی تاثیر گذار باشد. و قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک را نسبت به نرمال بالا ببرد.

همچنین طول عمر پنجره آلومینیوم نسبت به پنجره دوجداره UPVC بسیار بیشتر است و از کیفیت و مقاومت بیشتری برخوردار است همین امر هم باعث تفاوت قیمت پنجره آلومینیوم با UPVC شده است و می تواند برای مشتری هزینه بیشتری را در برداشته باشد.

در کل قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک را نمی توان به صورت مترمربع یا کیلویی دقیق قیمت داد زیرا قطعات پنجره دوجداره آلومینیومی و خود آلومینیوم تنوع بسیار زیادی دارد. و همچنین قیمت آن می تواند با توجه به نوع بازشو، انواع پروفیل و یراق آلات مصرفی، هزینه حمل و نقل، نصب و مونتاژ اتوماتیک پنجره متفاوت باشد.

تعویض پنجره دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره جدید مزایا زیادی دارد و می تواند ظاهری زیبا و دلنشین را به فضای خانه شما ببخشد. برای تعویض پنجره های قدیمی نیازی به تخریب و خرابی نیست و هزینه اضافی نیز برای شما به همراه ندارد تنها کافی است فریم های درب و پنجره های قدیمی در چارچوب خود باقی بماند و تمام اجزای داخلی آن ها جدا شود تا درب و پنجره upvc بنا بر سلیقه شما و مشاوره متخصصین مبنا پنجره علیزاده برای پوشاندن فریم قبلی ساخته شده و به وسیله تعمیرکاران شرکت ما تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره دوجداره بدون تخریب به بهترین نحو صورت گیرد.

قیمت درب و پنجره upvc

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin بازدید : 66 تاريخ : جمعه 12 اسفند 1401 ساعت: 17:46

تفاوت بین پنجره دوجداره با پنجره سه جداره⭐️قیمت پنجره دوجداره

هنگام خرید پنجره جدید، مشتریان اغلب می پرسند که آیا باید پنجره سه جداره تهیه کنند یا پنجره دوجداره. در مقایسه با پنجره دو جداره، پنجره سه جداره نه تنها خانه شما را راحت تر می کند. در صورت نصب صحیح، بهره وری انرژی خانه را نیز بهبود می بخشند، خانه شما را در زمستان گرم تر، در تابستان خنک تر نگه می دارند و کمتر به سیستم های تهویه وابسته هستند.

پنجره دوجداره و سه جداره به ترتیب دارای دو یا سه جداره می باشند. معرفی شیشه های اضافی در یک پنجره همچنین منجر به اختراع واحدهای شیشه ای عایق (IGU) شد که گاهی اوقات به آنها واحدهای مهر و موم می گویند. یک واحد مهر و موم شده چندین شیشه یک پنجره را با یک فاصله‌ دهنده کارآمد در انرژی ترکیب می‌کند. برای کارایی بیشتر معمولاً از پرکننده‌های گاز آرگون و کریپتون بین شیشه‌ ها استفاده می‌شود.

بیایید نگاهی به نحوه مقایسه دو نوع پنجره بیندازیم و روش هایی را که می توانید بالاترین کارایی انرژی را از پروژه جایگزینی خود دریافت کنید، بیندازیم.

پنجره دوجداره

در پنجره دوجداره از دو لایه شیشه فلوت استفاده می شود که لایه های شیشه با فاصله معین و با استفاده از اسپیسر در کنار هم قرار می گیرند. این نوع پنجره علاوه بر ایجاد عایق بندی مناسب، از قیمت مناسبی هم برخوردار است و می تواند پیشنهاد مناسبی برای پنجره بناها محسوب گردد. برای مشاهده و استعلام قیمت پنجره دوجداره و یا قیمت پنجره یو پی وی سی میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پنجره سه جداره

در پنجره سه جداره از سه لایه شیشه استفاده می شود که برای آن دو عدد اسپیسر در نظر گرفته می شود. عایق بندی و آب بندی پنجره دوجداره حرارتی بسیار بالا و صداگیری فوق‌العاده از مشخصات بارز این نوع از پنجره ها است. درست به همین دلیل است که از این نوع پنجره ها غالبا در مصارف صنعتی استفاده می گردد. پنجره های سه جداره دارای پروفیل ضخیم تری نسبت به نوع دوجداره هستند بنابراین تعداد کانال داخلی بیشتری هم نیاز دارند..پنجره دوجداره کرج توسط نمایندگی شرکت مبنا پنجره علیزاده با بهترین کیفیت و ضمانت ارائه می شود.

چرا پنجره سه جداره بهتر از پنجره دوجداره عمل میکند؟

پاسخ بسیار سرراست است. شیشه اضافی در پنجره مانع عایق بهتری ایجاد می کند. در مقایسه با واحدهای دو جداره، پنجره های سه جداره اجازه خروج گرمای کمتری را می دهند، تراکم کمتری دارند و عایق صوتی بیشتری هستند.

اما یکی دیگر از مزایای پنجره های سه جداره بیش از دو این است که شیشه اضافی امکان استفاده از پوشش های اضافی Low-E را فراهم می کند.تقریباً تمام پنجره‌های تولید شده از پوشش‌هایی با Low-E برای بهبود عملکرد و کارایی پنجره استفاده می‌کنند. این امر در مورد پنجره های دوجداره و سه جداره صدق می کند.

کاهش نویز با پنجره سه جداره

یکی دیگر از دلایلی که مالکان خانه اغلب پنجره های سه جداره را به جای پنجره دو جداره در نظر می گیرند، ویژگی های بهبود یافته کاهش نویز آنها است. اگرچه به خوبی شیشه SSP در جلوگیری از سر و صدا خوب نیست، اما قاب اضافی در مقایسه با قابلیت کاهش نویز پنجره های دوجداره، بهبود یافته است.شرکت مبنا پنجره علیزاده به فروش پنجره دوجداره در کرج فعالیت دارد.

تعداد لایه های شیشه در پنجره

تعداد جدارهای به کار رفته اصلی ترین تفاوت پنجره سه جداره با  پنجره دوجداره میباشد. به طوری که در نوع دوجداره از دو لایه شیشه فلوت و در نوع سه جداره از سه لایه شیشه فلوت استفاده می شود.

محل مورد استفاده از پنجره

در حالت کلی کاربری و نوع استفاده از این دو نوع پنجره یکسان است. با این حال توجه کنید که در پنجره های سه جداره به دلیل وجود یک جداره بیشتر، سطح عایق بندی بسیار بیشتر است. استفاده از پنجره های سه جداره می تواند گزینه مناسبی برای مناطقی باشد که آلودگی صوتی در آنها بیشتر است.

ضخامت شیشه های پنجره

مورد دیگر ایجاد تفاوت پنجره سه جداره با  پنجره دوجداره شیشه های به کار رفته از لحاظ ضخامت می باشد. در پنجره های دوجداره از دو لایه شیشه با ضخامت های 4 و 6 استفاده می گردد و این در حالی است که در نوع سه جداره علاوه بر این دو لایه، از جداره سوم به ضخامت 4 نیز استفاده شده است.

تفاوت در گاز تزریقی

گاز تزریقی بین سه لایه شیشه ای در پنجره سه جداره معمولاً یکی از دو نوع آرگون یا کریپتون است. هر چند عملکرد پنجره های کریپتونی، به مراتب بهتر از انواع آرگونی است، اما قیمت بیشتر گاز کریپتون، استفاده از این گاز را به سفارشات خاص و مهم محدود کرده است. نکته قابل توجه، ماندگاری بیشتر این گاز، در درب و پنجره سه جداره نسبت به انواع مشابه این محصول، به علت وجود یک لایه اضافه گاز و شیشه است.

ایجاد عایق صوت

بدیهی است که پنجره های دوجداره و سه جداره می توانند عایق مناسبی برای صدا باشند. اما در این میان پنجره های سه جداره در این خصوص عملکرد بهتری خواهند داشت. البته پیشنهاد می کنیم تنها در شرایط خاص از این نوع پنجره استفاده گردد.

عایق دما

میزان عایق بندی در پنجره های سه جداره در مقابل تغییرات دما تقریبا 40 درصد بیشتر از نوع دوجداره است.

عایق گرد و غبار

در صورتی که از پروفیل upvc برای ساخت پنجره ها استفاده گردد، می توان گفت همه انواع پنجره های چند جداره می توانند عایق گرد و غبار باشند. به عبارتی تعداد جداره ها تاثیری در این خصوص ندارد.

امنیت

توجه داشته باشید که در پنجره های چند جداره امنیت بیشتری وجود دارد که این موضوع در نوع سه جداره در مقایسه با نوع دوجداره به دلیل اضافه شدن جداره سوم بیشتر صدق می کند. اهمیت این مطلب در مقابل عوامل بیرونی و ایجاد امنیت بیشتر خودنمایی می کند.
بخوانید: قیمت پنجره دوجداره در تهران

قیمت پنجره

بدیهی است که پنجره های سه جداره به دلیل جداره مازادی که دارند و برخی دلایل دیگر از قیمت بیشتری در مقایسه با پنجره های دوجداره برخوردار هستند.

از نظر اجرا و ساخت پنجره

اجرا و ساخت پنجره های دوجداره و سه جداره وجه افتراق دیگری است که در مورد این دو نوع پنجره باید در نظر گرفت. پنجره های سه جداره برای نصب نیاز به تخریب بیشتری در مقایسه با نوع دو جداره دارند.

پروفیل مصرفی در پنجره

پروفیل های که در پنجره های چند جداره به کار می رود متناسب با تعداد شیشه ها طراحی و استفاده می گردد. این مورد می تواند تفاوت هایی را در بین پنجره های چند جداره ایجاد کند که از آن جمله می توان به تفاوت در دوام و سطح عایق بندی از لحاظ دما، حرارت و گرد و غبار اشاره نمود. یکی از دلایل وجود تفاوت در قیمت پنجره های چند جداره نیز می تواند استفاده از پروفیل های مختلف است.

مقاومت ساختمان

پنجره های سه جداره تقریبا وزنی معادل دو برابر وزن پنجره های دوجداره دارند که باید با احتیاط و با در نظر گرفتن مقاومت ساختمان و سن بنا، از آنها استفاده شود. پنجره های سه جداره دارای کلاف بزرگتری هستند که استفاده از آنها در بناهای فرسوده و قدیمی توصیه نمی شود.

عمده تفاوت پنجره دوجداره با پنجره سه جداره، علاوه بر قیمت در میزان عایق صوتی است. پنجره های سه جداره تنها برای کنترل بیشتر سر و صدا مناسب تر هستند و در مورد عایق حرارتی تفاوت چندانی با پنجره های دوجداره ندارند.بنابراین در صورتی که موقعیت خانه و یا محل کار شما طوری است که آلودگی صوتی بیشتری دارد، توصیه می کنیم از پنجره های سه جداره استفاده کنید.

قیمت درب و پنجره upvc

فروش پنجره دوجداره در تهران

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : پنجره دوجداره,قیمت پنجره دوجداره,خرید پنجره دوجداره,پنجره upvc,پنجره دوجداره کرج,نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,فروش پنجره دوجداره در تهران , نویسنده : Admin بازدید : 70 تاريخ : دوشنبه 8 اسفند 1401 ساعت: 14:09

پنجره دوجداره بخریم بهتره یا پنجره آلومینیومی⭐️قیمت پنجره دوجداره

بحث پیرامون پنجره‌ دوجداره یو پی وی سی در مقابل پنجره آلومینیوم برای مدت طولانی در جریان بوده است، و رسیدن به یک نتیجه قطعی آنقدرها هم که فکر می‌کنید ساده نیست. هر دوی این مواد دارای مزایا و معایب زیادی هستند و بسته به وضعیت ملک شما، ممکن است انتخاب سخت باشد. برای صاحبان خانه، این می تواند یکی از بسیاری از تصمیمات دشوار باشد. با این حال، ما می‌خواهیم این فرآیند را با شکستن مزایا و معایب کلیدی هر نوع پنجره برای شما آسان‌تر کنیم تا بتوانید تصمیم خود را بگیرید و تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما بهتر است.

زیبایی پنجره دوجداره در مقابل پنجره آلومینیوم

سبک ملک شما تأثیر بسیار زیادی بر روی پنجره های انتخابی شما از آنچه در ابتدا انتظار داشتید خواهد داشت. بسته به زمانی که ملک شما ساخته شده است، منطقه ای که در آن ساخته شده است یا حتی ارزش ملک شما. هر پنجره ای که در نهایت در نظر میگیرید باید سبکی که در نظر میگیرید منعکس کند. اگر ملک شما حس امروزی تری دارد، شاید انتخاب پنجره آلومینیومی به جای پنجره یو پی وی سی تصمیم عاقلانه ای باشد، زیرا می تواند به ملک شما حس شیک تر و زیباتری بدهد.

با این حال، برای بسیاری از ساختمان های فهرست شده یا ساختمان هایی که در یک منطقه حفاظت شده قرار دارند، پنجره دوجداره upvc بهتر می باشد. بهترین راه برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه پنجره هایی برای شما مناسب هستند این است که واقعاً محیط ساختمان خود را در نظر بگیرید و اینکه چه سبکی می تواند موقعیت ملک شما را به بهترین نحو تحسین کند. اطمینان از اینکه پنجره ها نور طبیعی زیادی را به ملک شما ارائه می دهند و بررسی اینکه پنجره ها و درها متناسب با خانه شما هستند در تصمیم گیری نهایی بسیار مهم است.

علاوه بر این، مطمئن شوید که هر پنجره ای که قصد نصب آن را دارید دقیقاً همان طور که می خواهید ظاهر شود، چه از بیرون و چه از داخل. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که هر دو قاب پنجره آلومینیومی و پنجره دوجداره در طیف وسیعی از رنگ‌ ها موجود هستند، به این معنی که هنگام ایجاد فضایی که واقعاً می‌خواهید، سطح بیشتری از قابلیت شخصی‌ سازی دارید. اطمینان حاصل کنید که سبک پنجره را انتخاب کرده اید که به بهترین وجه با ملک شما مطابقت دارد.

قیمت پنجره دوجداره در مقابل پنجره آلومینیوم

با توجه به هزینه های ساخت و همچنین نوع مواد آن، نصب پنجره ساخته شده از آلومینیوم معمولاً بسیار گرانتر از نصب پنجره ساخته شده از upvc است. با این حال، با توجه به اینکه آلومینیوم ماده ای بسیار مقاوم و بادوام است، اغلب اوقات انتخاب پنجره های آلومینیومی مقرون به صرفه تر است، زیرا آنها به اندازه UPVC نیازی به تعویض ندارند.

اگر به دنبال پنجره‌ هایی هستید که می‌خواهید آن‌ ها را نصب کنید و سپس فراموش کنید، سرمایه‌گذاری روی پنجره‌ دوجدارع قطعا گامی در مسیر درست برای شما خواهد بود. نه تنها آنها معمولاً مقرون به صرفه تر از پنجره های آلومینیومی هستند، بلکه طول عمر شگفت انگیزی نیز دارند. پنجره های یو پی وی سی همراه با مقاومت بالایی که در برابر پوسیدگی دارند، برای کسانی که به دنبال نصب پنجره در ساختمان های متوسط ​​هستند بسیار مناسب است.

پنجره دوجداره کرج توسط نمایندگی شرکت مبنا پنجره علیزاده با بهترین کیفیت و ضمانت ارائه می شود.کارشناسان فروش ما می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با خرید پنجره دوجداره ارزان در اختیار شما قرار دهند.در صورتی که قصد خرید پنجره دوجداره دارید و به دنبال مرکز فروش پنجره دوجداره در تهران می گردید، شرکت ما در تهران و کرج بهترین انتخاب برای شما می باشد. شما می توانید مرغوب ترین و با کیفیت ترین درب و پنجره های دوجداره را با طرح های متفاوت در شرکت ما مشاهده و خریداری کنید.

تعمیر و نگهداری پنجره دوجداره در مقابل آلومینیوم

وقتی صحبت از نگهداری پنجره‌ های یو پی وی سی و پنجره‌ های آلومینیومی به میان می‌آید، انصافاً چیز زیادی در آن وجود ندارد: هر دو ماده محکم و بادوام هستند، هیچ‌ کدام تمایل به پوسیدگی یا تاب برداشتن ندارند و هر دو ماده به سطح بسیار کمی از نگهداری کلی نیاز دارند. تمیز کردن و مراقبت از هر دو در صورت نیاز بسیار آسان است، و تا زمانی که یک پارچه و یک سطل آب گرم صابون دارید، همه چیز مورد نیاز خود را دارید. برای مدت طولانی نیازی به تعویض ویندوز خود نخواهید داشت.

بهره وری انرژی پنجره دوجداره در مقایل پنجره آلومینیوم

برای سال‌ های متمادی، پنجره upvc به عنوان یک ماده فوق‌العاده برای استفاده در مقاصد عایق در نظر گرفته می‌شود، و بسیاری از پنجره‌ دو جداره  دارای راندمان حرارتی فوق‌العاده بالایی هستند. با این حال، برای مدت مشابه، شایعه شده است که پنجره‌ های آلومینیومی نمی‌توانند به اندازه پنجره‌ های یو پی وی سی عایق باشند، یا اینکه انتخاب شیشه‌ های دوجداره یا سه جداره تنها راه ممکن است.

این شایعه اخیراً رد شده است، زیرا اگرچه فریم ها هنوز یخ زده هستند، اما حفظ گرما به همان اندازه خوب است. در سال‌ های اخیر، فناوری آنقدر پیشرفت کرده است که روز هایی که پنجره‌ های آلومینیومی ممکن است به اندازه پنجره‌ های یو پی وی سی در مصرف انرژی کارآمد نباشند، رسماً از ما گذشته است.

از آنجایی که آلومینیوم یک ماده بسیار رسانا است، به طور سنتی عبور گرما از آن آسان تر است. به طور خلاصه، هم پنجره های آلومینیومی و هم پنجره های یو پی وی سی سطوح عایق مشابهی دارند، بنابراین واقعاً تفاوت زیادی بین این دو وجود ندارد. توصیه می کنیم قبل از خرید، رتبه بندی انرژی پنجره (WER) را بررسی کنید، صرف نظر از اینکه چه مارک، سبک یا متریالی را مد نظر دارید. این تضمین می کند که کمترین قبض انرژی را دریافت خواهید کرد.

دوام پنجره دوجداره در مقابل پنجره آلومینیوم

از گذشته تا الان، یو پی وی سی یک انتخاب فوق العاده موثر و محبوب برای قاب های پنجره بوده است. همانطور که قبلا ذکر شد، این ماده از نظر فیزیکی بسیار قوی است و در مقاومت در برابر پوسیدگی در مدت زمان طولانی کار فوق العاده ای انجام می دهد. علاوه بر این، قاب‌ های upvc به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارند که به جذابیت آن‌ ها نیز می‌افزاید.

البته مانند هر چیز دیگری، پس از 30 سال یا بیشتر، فریم ها تمایل به تخریب دارند و در نهایت نیاز به تعویض دارند. با این حال، فریم‌ های آلومینیومی با کیفیت تا 50 سال و گاهی حتی بیشتر دوام می‌آورند. چیزی که آلومینیوم را از سایر فلزات متمایز می کند این است که زنگ نمی زند، به این معنی که با گذشت سال ها فریم های شما توسط آن آسیب نمی بینند. فریم های آلومینیومی مانند قاب های upvc تخریب نمی شوند.

امنیت پنجره دوجداره در مقابل پنجره آلومینیوم

یکی از مزایای کلیدی انتخاب پنجره‌ های یو پی وی سی نسبت به پنجره‌ های آلومینیومی، میزان صدایی است که از دنیای بیرون می‌آید که آنها را مسدود می‌کند. اگرچه پنجره آلومینیومی هنوز در مورد عایق صدا کارایی دارند، اما یو پی وی سی در نهایت صدای بسیار بیشتری را مسدود می کند و بنابراین ملک شما را بسیار ایمن تر می کند. از آنجایی که هر دو ماده به دوام و مقاوم بودن معروف هستند، هر پنجره ای که تصمیم بگیرید مطمئناً ایمن است. هم پنجره‌ UPVC و هم پنجره‌ آلومینیومی بسیار قوی‌تر از پنجره‌های چوبی هستند.

که بیشتر در معرض پوسیدگی و شکستگی در مدت زمان طولانی هستند. ما همچنین توصیه می‌کنیم روی پنجره‌ هایی با قفل‌ های با کیفیت نصب شده، صرف نظر از اینکه در نهایت چه متریالی از پنجره را انتخاب می‌کنید، سرمایه‌گذاری کنید. تا زمانی که قفل‌های شما در آزمون زمان مقاومت کنند و مکانیزم‌های قفل مدرن داشته باشند، پنجره‌ ها و اموال شما شانس بیشتری برای حفظ امنیت طولانی‌تری دارند.

خرید پنجره دوجداره

به جرات می توان گفت که هر دو پنجره یو پی وی سی و پنجره آلومینیومی مزایا و معایب خود را دارند و نمی توان گفت که یکی از آنها به سادگی بهتر از دیگری است. وقتی نوبت به تصمیم گیری در مورد پنجره های دارایی شما می رسد، توصیه می کنیم پنجره هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با اولویت ها و ترجیحات شخصی شما مطابقت دارند. فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، بحث در مورد اینکه کدام ماده بهتر است احتمالاً هرگز به وضوح قطعی نخواهد رسید.

توصیه می کنیم که اگر هنوز در تلاش برای تصمیم گیری در مورد انتخاب ویندوز خود هستید، باید همین امروز با تیم فروش مبنا پنجره علیزاده تماس بگیرید . شما می توانید درخواست قیمت دهید، در مورد کسب و کار ما پرس و جو کنید، یا به سادگی با یکی از کارشناسان پنجره ما در مورد کارهایی که ما می توانیم برای شما و دارایی شما انجام دهیم صحبت کنید.

درب و پنجره دوجداره در کرج

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : پنجره دوجداره,قیمت پنجره دوجداره,خرید پنجره دوجداره,پنجره upvc,پنجره دوجداره کرج,نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,فروش پنجره دوجداره در تهران , نویسنده : Admin بازدید : 74 تاريخ : چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت: 16:14

امروزه بیشتر خانه ها دارای پنجره upvc دوجداره اند ، که انواع مختلف بازشوها و طرح های آن به کار می روند. تنوع زیاد نوع بازشو پنجره دوجداره سبب شده تا افراد با هر سلیقه ای و با هر نوع ساختمان و شرایطی بتوانند از انواع پنجره های دوجداره بهره ببرند.

یکی از انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی ، پنجره دوجداره کلنگی و سایبانی است، که این دو نوع بسیار شبیه به هم بوده و از انواع پنجره های دوجداره لولایی اند.پنجره دوجداره کلنگی و پنجره سایبانی ، دارای بازشوی لولایی بر روی محور عمودی است که می تواند از پایین به بالا و یا بالا به پایین باشد.

پنجره دوجداره کلنگی و سایبانی در کشور های غربی رایج ترند اما در سالهای اخیر در بسیاری از ساختمان ها در کشور ما نیز استفاده می شوند.پنجره دوجداره کلنگی و سایبانی ، بیشتر برای فضاهایی چون حمام و دستشویی و راه پله ها استفاده می شوند، دلیل آن نیز این است که زاویه ی بازشوی این پنجره ها مناسب برای ایجاد سیرکولاسیون در ساختمان و جابجایی سریع هوا است که در این محیط ها بیشتر مورد نیاز است.برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره میتونید با کارشناسان فروش مبنا پنجره علیزاده تماس بگیرید.

انواع پنجره دوجداره کلنگی 

پنجره های کلنگی در انواع مختلفی موجود می باشد. از جمله این انواع می توان به موارد زیر اشاره نمود:
-پنجره کلنگی تک حالته: این پنجره ها تنها از یک جهت (در یک حالت) قابل باز و بسته شدن می باشند.
-پنجره کلنگی دو حالته : این نوع پنجره های کلنگی قابلیت دارند تا بتوانید آنها را در دو جهت باز و بسته کنید.
-پنجره کلنگی کشویی: این پنجره ها قابلیت باز شدن هر دو نوع پنجره های کلنگی و پنجره های کشویی را یکجا دارند.

مزایای پنجره دوجداره کلنگی و سایبانی

-نوردهی و چرخش هوای مناسبی را به وجود می آورند
-بازشوی آسان و زیبا دارند
-امکان انتخاب بازشو و تغییر آن از داخل به بیرون ، و از بالا به پایین و یا برعکس وجود دارد.
-قیمت مناسبی دارند.
-امکان استفاده آن ها به صورت ترکیبی با پنجره های دیگر وجود دارد.

کاربرد پنجره دوجداره سایبانی 

در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره سایبانی با شیب 30 درجه در بازار عرضه می شود و با توجه به اینکه محور محرک این محصول قسمت بالایی می باشد، می تواند در تهویه اتاق کارایی بسیار زیادی داشته باشد. بیشتر از پنجره سایبانی در ساختمان هایی استفاده می شود که محدودیت فضا وجود داشته و نمی خواهیم که فضای باز و بسته شدن پنجره باعث اشغال اتاق ها شود. همچنین این محصول برای جلوگیری از ورود رطوبت و باران در مناطقی که بارش زیاد است می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش رو باشد. 

پنجره دوجداره سایبانی قابلیت استفاده در تمامی ساختمان ها را دارد ولی با توجه به نوع ویژگی هایی که برای این محصول بیان شد، از آن بیشتر در ویلاها و ساختمان ها با فضای محدود استفاده می شود. همچنین باید در نظر داشته باشید که استفاده از این محصول در قسمت نورگیر یا پاسیو در ساختمان های امروزی نیز بسیار گسترش پیدا کرده است. این کالا با قدرت استحکام بالایی که دارد می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد که با قیمتی بسیار مناسب در بازار عرضه شده است.

نگهداری از پنجره دوجداره کلنگی 

نگهداری از پنجره کلنگی چندان کار سختی نیست. اگر نصب شما به خوبی صورت گرفته باشد و کیفیت پنجره خریداری شده مناسب باشد، نگهداری بسیار آسانی خواهید داشت. برای اینکه بیشینه کیفیت و عمر را در پنجره خود مشاهده کنید می توانید این موارد را انجام دهید:

-تلاش کنید سالیانه چند بار یراق آلات پنجره خود را روغن کاری کنید. برای این منظور می توانید از روغن های چرخ استفاده کنید که رقیق بودن مناسبی دارند.
-مراقب باشید به دسته و پنجره ضربه زیادی وارد نشود. ضربه وارد شده به پنجره و یا اجزای آن، می تواند طول عمر پنجره را کاهش دهد.
-هیچ گاه نصب پنجره را به افراد متفرقه نسپارید. این موضوع باعث افزایش هزینه های شما در طول زمان خواهد شد.
-تلاش کنید همیشه پنجره و اطراف آنرا پاکیزه نگاه دارید. این موضوع باعث می شود تا زیبایی ظاهری پنجره همیشه حفظ شود.
-در صورتی که دستگیره پنجره کمی شل شده باشد، آنرا کمی محکم کنید. در انجام این کار زیاده روی نداشته باشید.

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : پنجره دوجداره,قیمت پنجره دوجداره,خرید پنجره دوجداره,پنجره upvc,پنجره دوجداره کرج,نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,فروش پنجره دوجداره در تهران , نویسنده : Admin بازدید : 73 تاريخ : يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 12:12

یکی از کاربردی ترین انواع پنجره دوجداره ، پنجره دوجداره لولایی می باشد. پنجره دوجداره مدل لولایی می تواند در دو جهت چپ و راست حرکت کند. نوع دو حالته آن یا همان tilt این امکان را به مصرف کننده می دهد که بدون اشغال شدن فضای داخلی توسط بازشو پنجره، پنجره دوجداره از بالا با زاویه 20 درجه باز شود و تبادل هوا صورت پذیرد. این نوع پنجره با توجه به عملکرد ساده آن یکی از بیشترین انوع پنجره upvc و پنجره آلومینیومی می باشد.

در سوی دیگر پنجره های لولایی اند که دارای انواع مختلفی چون پنجره دوجداره تک حالته، پنجره دوجداره دو حالته و یا پنجره سایبانی و کلنگی هستند.همانطور که از نامشان پیداست، بازشوی این پنجره ها نیازمند لولا است و بازشو روی محور افقی یا عمودی بسته به نوع پنجره انجام می شود.

انواع پنجره دوجداره لولایی

پنجره دوجداره لولایی تک حالته

پنجره دوجداره لولایی دو حالته 

پنجره دوجداره لولایی تک حالته :

این نوع پنجره دوجداره لولایی دارای بازشو روی محور عمودی است و لنگه با حالتی ساده چون درب های معمولی باز و بسته می شود.

پنجره دوجداره لولایی دو حالته :

علاوه بر قابلیت بازشدن روی محور عمودی، پنجره دوحالته دارای یراق الات مخصوصی است که سبب می شود بتوان با تغییر حالت دستگیره، لنگه را روی محور افقی هم باز و بسته کرد (البته با زاویه ای محدود). بنابراین در پنجره لولایی دو حالته، می توانید درب پنجره را به دو حالت عمودی و افقی باز و بسته کنید.

قیمت پنجره دوجداره لولایی

با توجه به محبوبیت بالای پنجره دوجداره و تقاضای زیاد مشتریان و در جهت پاسخ گویی به سلایق مختلف انواع پنجره دو جداره تولید و در بازار موجود می باشد. یکی از پر طرفدارترین مدل پنجره دوجداره ، پنجره دوجداره لولایی می باشد. پنجره دوجداره لولایی خود دارای دو نوع می باشد : پنجره دوجداره لولایی تک حالته، پنجره دوجداره لولایی دوحالته. اگر قصد خرید پنجره دوجداره لولایی را دارید و خواستار مطلع شدن از قیمت پنجره دوجداره لولایی می باشید می توانید از تجربه و راهنمایی های متخصصین شرکت مبنا پنجره علیزاده بهره مند شوید.

پنجره دوجداره لولایی تک حالته

این مدل از پنجره دوجداره قادر به باز شدن بر روی محور افقی در یک جهت می باشد. جهت باز شدن پنجره می تواند از راست به چپ و یا از چپ به راست باشد. می توان به راحتی جهت باز شدن را در صورت نیاز تغییر داد. در صورت آسیب دیدن یراق آلات آن، می توان به راحتی یراق آلات را تعویض نمود.

 

 پنجره دوجداره لولایی دو حالته

این مدل از پنجره دوجداره قابلیت باز شدن در راستای محور افقی و عمودی را دارا می باشد. یراق آلات بکار رفته در این مدل از پنجره دوجداره به گونه ای است که امکان باز شدن در راستای دو محور افقی و عمودی و هم چنین عایق بندی مناسب در برابر گرما و سرما و امنیت بالا را امکان پذیر می سازد.

عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجداره لولایی

-ابعاد پنجره دوجداره
-دو حالته یا تک حالته بودن پنجره دوجداره
-میزان پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره
-جنس یراق آلات بکار رفته در پنجره دوجداره

 

فروش پنجره دوجداره در تهران

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : پنجره دوجداره,قیمت پنجره دوجداره,خرید پنجره دوجداره,پنجره upvc,پنجره دوجداره کرج,نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,فروش پنجره دوجداره در تهران , نویسنده : Admin بازدید : 66 تاريخ : يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 12:12

این نوع پنجره دوجداره کشویی دقیقا مانند درب های کشویی می باشند (که شما احتمالا در فیلم های ژاپنی آنها به کرات مشاهده کرده اید). آنها از یک طرف به طرفی دیگر کشیده شده و در چهار چوب ریلی که برای آنها در نظر گرفته شده است حرکت می نمایند.

بهترین مکان برای استفاده از این نوع از پنجره ها، استفاده از آنها در محل های کوچک و در اتاق هایی است که فضای اندکی دارند. ولی مشکلی که این نوع از پنجره ها دارند این است که اگر مثلا بخواهیم هوای اتاق از دو طرف تهویه شود، و فضا و پنجره کافی برای این کار موجود نباشد، قادر به انجام آن نخواهیم بود، زیرا این نوع از پنجره ها در صورت باز شدن مسیر و فضای لنگه دیگر را می بندد.

پنجره دوجداره کشویی یک مدل محبوب انواع پنجره دوجداره می باشد می باشد که در بسیاری از ساختمان ها قابل مشاهده می باشد بهتر است بگوییم این مدل از پنجره دوجداره محبوبترین مدل می باشد تا بگوییم یکی از مدل های محبوب می باشد پنجره دوجداره کشویی قابل نصب در هر مکانی می باشد اما معمولا به دلیل قیمت کمی بالاتر آن نسبت به سایر انواع پنجره های دیگر این پنجره معمولا در پذیرایی ها و حال و همچنین آشپزخانه ها نصب می شود. از لحاظ قیمت نیز می توان گفت که پنجره دوجداره کشویی دارای قیمت بالاتری نسبت به پنجره لولایی می باشد و از لحاظ کیفیت نیز به دلیل عایق بودن اینبار پنجره لولایی بهتر است این پنجره می باشدو

قیمت پنجره دوجداره کشویی

قیمت پنجره دوجداره ریلی کشویی بستگی به نوع بازشو پنجره دوجداره و نوع پروفیل (برمبنای وزن آن محاسبه میشود،پروفیل کشویی از پروفیل های دیگر بزرگتر است) و ارتفاع و عرض پنجره و نوع یراق پنجره دارد. قابل ذکر است که هزینه نوع شیشه دوجداره و حمل و نقل و هزینه نصب بر روی قیمت پنجره دوجداره ریلی کشویی اعمال شده است.قیمت پروفیل و یراق کشویی با توجه به تک حالته و دوحالته بودن پنجره دوجداره متفاوت می باشد.اما به طور کلی قیمت یراق کشویی کمی بیشتر از یراق پنجره تک حالته می باشد.برای اطلاع دقیقتر از قیمت پنجره دوجداره لطفا با کارشناسان فروش مبنا پنجره علیزاده تماس حاصل نمائید.

عملکرد پنجره دوجداره کشویی ریلی :

پنجره کشویی توسط غلطک روی ریل حرکت می کند این امر باعث دشواریه عایق بندی می شود.برای حرکت روان تر فریم کشویی بر روی ریل ،بین پروفیل لنگه ثابت کشویی و پروفیل فریم متحرک از غلطک استفاده می شود بنابراین استفاده از غلطک های باکیفیت بسیار در حرکت بهتر ریل تاثیرگذار هستند.

مزایای پنجره دوجداره کشویی

۱- پنجره کشویی نیاز به فضای کمتری برای باز و بسته شدن دارد و مناسب برای محیط های کوچک است.چرا که در محور افقی بصورت خطی باز و بسته می شود.
۲- پنجره کشویی برای آشپزخانه هایی که نیاز به تهویه بیشتری دارد و همچنین خانه هایی که بالکن کوچکی دارد و اتاق خواب و مطبخ و همچنین حمام و اتاق خواب مناسب است.(حداقل عرض برای پنجره کشویی ریلی در هر مکان ۲ متر می باشد.)
۳- پنجره کشویی امکان نصب توری ثابت و پلیسه را دارد.
۴- مناسب برای فضاهای کوچک
۵- نسبت به ارتفاع و عرضی که برای نصب اشغال می کند،دارای فضای دسترسی مناسبی به بیرون است.
۶- عیب پنجره ریلی کشویی نسبت به پنجره های دیگر این است که به تعمیر و نگه داری بیشتری نیاز دارد.

۷- پنجره کشویی یو پی وی سی به دلیل حالت ریلی و منافذ بین غلطک ها از عایق کمتری نسبت به دیگر پنجره های ریلی برخوردار است.
۸- در پنجره ریلی کشویی upvc از نوار درزگیر و هوابندی استفاده می شود.
۹- پنجره کشویی به دلیل ریلی بودن آن از محبوب ترین پنجره هاست.
۱۰- قیمت پنجره دوجداره ریلی متوسط است.
۱۱- عدم ایجاد مزاحمت در هنگام استفاده از پرده
۱۲- پنجره دوجداره کشویی ریلی در مقایسه با پنجره های آهنی بدون تردید عایق بندی فوق العاده بالاتری دارند .در واقع پنجره های آهنی تک جداره لولایی اصلا عایق مناسبی ندارند.

معایب پنجره دوجداره کشویی

۱- این نوع پنجره ها نسبت به پنجره های تک حالته و دوحالته از درصو عایق کمتری برخوردار هستند .
۲- تمیز کردن پنجره های ریلی سخت تر از نوع های دیگر پنجره است وو این به دلیل قرار گرفتن ریل ها بر روی هم می باشد.
۳- پنجره های ریلی برای مناطق پر سر و صدا و مناطق پر گرد و غبار مناسب نمی باشد.

تفاوت پنجره ریلی کشویی تک ریل و دو ریل :

۱- پنجره های تک ریل عایق بهتری نسبت به پنجره کشویی دو ریل دارد.
۲- پنجره دو ریل هر دو لنگه قابلیت بازشو را دارند ولی تک ریل فقط یک لنگه آن قابلیت بازشو دارد.
۳- قیمت پنجره کشویی تک ریل بیشتر از دو ریل است.
۴- عرض سطح مقطع پنجره های تک ریل بزرگ تر از دو ریل می باشد.

پنجره دوجداره در تهران

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : پنجره دوجداره,قیمت پنجره دوجداره,خرید پنجره دوجداره,پنجره upvc,پنجره دوجداره کرج,نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,فروش پنجره دوجداره در تهران , نویسنده : Admin بازدید : 73 تاريخ : يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 12:11

پنجره دوجداره فولکس واگنی یکی دیگر از انواع پنجره یو پی وی سی محبوب می باشد که مانند پنجره دوجداره کشویی است اما با این تفاوت که برای باز شدن کمی به جلو کشیده می شود و مانند درب یک اتوبوس فولکس واگنی باز و بسته می شود این نوع از پنجره دارای قیمت بسیار بالایی می باشد چرا که یراق مورد استفاده از این پنجره بسیار گران می باشد.

این نوع پنجره دارای عایق بندی بالایی می باشد و جایگزین خوبی برای پنجره های کشویی می باشد. در تولید پنجره دوجداره فولکس واگنی از یراق آلات خاصی استفاده می شود، که گرانترین نوع یراق آلات به حساب می آیند. استفاده از این نوع یراق آلات برای پنجره ها با ابعاد بزرگ مناسب می باشد.برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی

قیمت پنجره فولکس واگنی دوجداره UPVC به دلیل قیمت یراق آلات آن کمی بالاست و شبیه به پنجره دوجداره کشویی ولی با کمی تفاوت در باز شدن است.برای نوع بازشو باید وزن درب ها در نظر گرفته شود و اندازه بازشو بیش از حد بزرگ نباشد تا بازشو وزن مناسبی برای استفاده داشته باشد.از گالوانیزه یکپارچه با ضخامت ۱/۵ میلی متر و لاستیک EPDM استفاده شود.

قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی یو پی وی سی مانند کشویی به طرفین و روی لت ثابت جانبی قرار می گیرد متفاوت است و بهتر است از پروفیل سری ۶۰ با لنگه درب برای بازشو استفاده شود.انتخاب یراق این پنجره بستگی به عرض و ارتفاع بازشو و وزن لنگه دارد، در غیر اینصورت پنجره به سختی باز و بسته می شود و به مرور زمان عملکرد خود را از دست خواهد داد.ریل یراق فولکس واگنی حتما در خط تولید، محل کارخانه و با استفاده از شابلون مربوطه نصب می شود و قیمت آن بالاتر است و این موضوع محدودیت ایجاد می کند.

انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی

-نیمه اتومات
-اتومات

کاربرد پنجره دوجداره فولکس واگنی

پنجره فولکس واگنی برای باز کردن لنگه‌های بزرگ و سنگین مناسب است و با استفاده از این پنجره‌ها شما می‌توانید بیشتر از فضای بیرون منزل لذت ببرید. در ساخت پنجره‌هایی که تا کف اتاق بلندی دارند و یا همچنین در ورودی بالکن و تراس‌های آپارتمانی و ویلایی معمولا از پنجره فولکس واگنی استفاده می‌شود.

این نوع پنجره‌ها در پنت هاوس و روف گاردن که نمای بسیار زیبایی از بیرون دارد، استفاده می‌شود. اما معمولا به دلیل هزینه پایین‌تر از پنجره‌های یو پی وی سی دوجداره برای نمای ساختمان‌ها استفاده می‌شود ولی هیچگاه نمی‌تواند در مقابل کیفیت و زیبایی پنجره فولکس واگنی برابری کند.

پنجره فولکسی و همچنین درب فولکسی یکی از مناسب ترین گزینه‌ها برای فضاهای بسیار بلند و مرتفع می‌باشد. زیبایی خاص این محصول و نحوه باز شدن آن بصورت‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و حتی معمولی باعث می‌شود در استفاده از پنجره فولکس واگنی برای محل‌های بزرگ مانند سالن های پذیرایی یا کنفرانس از جذابیت ویژه‌ای برخوردار باشد.شرکت مینا پنجره علیزاده یکی از نمایندگان پنجره دوجداره در تهران می باشد.

نحوی باز و بسته شدن پنجره دوجداره فولکسی

پنجره فولکس واگنی بسیار مقاوم است و می‌تواند در برابر ضربه و ورود هرگونه جانور به داخل محیط جلوگیری کند. این نوع پنجره از عایق با دوام ساخته شده است که پروفیل بازشو، فریم و دویا سه نوار آب بندی در مواد اصلی آن قرار دارند. این نوارها باعث هوابندی و آببندی پنجره فولکس واگنی می‌شود. یراق آلات استفاده شده در پنجره فولکسی شامل یراق آلات دستی، اتوماتیک و فول اتوماتیک است.

معمولا یراق آلات استفاده شده در پنجره upvc فولکس واگنی در باز و بسته کردن آن تاثیر دارد و می‌تواند کیفیت کار را تا حد امکان بالا یا پایین ببرد. یراق آلات در مدل دستی به‌صورت نیروی وارد شده به آن می‌تواند باز یا بسته شود که به‌طور معمول در ساختمان‌ها و ویلاها از این نوع یراق استفاده می‌شود. در حالت نیمه اتومات با هول دادن پنجره قسمت بالای آن هم بسته خواهد شد ولی در پنجره دو جداره فولکس واگنی فول اتومات باچرخاندن دستگیره به سمت بالا می‌توان پنجره را باز و بسته کرد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره فولکس واگنی

-پنجره فولکس واگنی دوجداره را می‌توان تا 45 درجه باز و بسته کرد و از فضای بیرون لذت برد یا وسایل را از آن جابجا کرد.
-باز و بسته شدن درب فولکسی هیچ فضای اضافی را در درون اتاق نمی‌گیرد و شما براحتی میتوانید از تمام فضای محیط استفاده کنید.
-برای سفارش درب فولکس واگنی upvc حتما به وزن درب‌های آن دقت کنید تا بتوانید براحتی آن را باز و بسته کنید. استفاده طولانی مدت از درب‌های ریلی سنگین باعث کاهش طول عمر و تغییر شکل پنجره می‌شود.
-معمولا پنجره فولکس واگن در سه حالت: معمولی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به بازار عرضه شده است که شما می‌توانید بسته به نیاز یا سلیقه خود آن را از مجموعه هلکوین سفارش دهید.
-مهم ترین کاربرد پنجره فولکس واگنی بکار بردن تکنیک فیتینگ می‌باشد که کیفیت بسیار بالایی در برابر پنجره‌های کشویی دارد.
-یراق آلات استفاده در درب دو جداره فولکس واگنی از زیبایی و جلوه خاصی برخوردارند و همچنین تنوع رنگ و طرح متنوعی هستند. که شما می‌توانید طرح و رنگ مورد -نظر با محیط انتخابی نصب پنجره انتخاب کنید، بدون اینکه در انتخاب هیچگونه محدودیت داشته باشید.
-بهتر است از پروفیل‌های 60 تا 70 یراقی استفاده کنید و یا از یراق های جی یو و روتوو که قاب از مواد گالوانیزه یکپارچه با ضخامت 5/1 میلی متر و لاستیک مخصوص در کنار هم جز بهترین و مقاوم ترین پنجره‌ها می‌شود.
-توجه داشته باشید که از ریل‌های تولید شده در کارخانه مخصوصی برای ساخت پنجره فولکس واگنی استفاده کنید زیرا هنگام نصب زمان زیادی برای اندازه گیری و قالب سازی از دست نمی‌رود.

قیمت پنجره دوجداره در کرج 

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : پنجره دوجداره,قیمت پنجره دوجداره,خرید پنجره دوجداره,پنجره upvc,پنجره دوجداره کرج,نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,فروش پنجره دوجداره در تهران , نویسنده : Admin بازدید : 70 تاريخ : يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 12:10

پنجره دوجداره آکاردئونی یکی دیگر از انواع بازشو پنجره دوجداره می باشد که همانگونه که از اسمش مشخص می باشد به صورت اکاردئونی همانند یک درب باز و بسته می شود این پنجره ها از چندین پنل ساخته می شوند که هر کدام از این پنل ها قابل جمع شده به یک طرف می باشد همانند فولکس واگنی این مدل از پنجره به دلیل گران بودن یراق از قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع پنجره دوجداره برخوردار می باشد.

قیمت پنجره دوجداره آکاردئونی

این پنجره ها بخاطر یراق آلات خاص و ابعاد بزرگ ، به طور عمومی از قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع پنجره های UPVC دارد .اما قیمت دقیق ، به وزن پنجره ، ابعاد آن ، نوع پروفیل و برند آن ، شرایط نصب و غیره بستگی دارد .برای اطلاع دقیق از قیمت پنجره دوجداره آکاردئونی ، با کارشناسان در تماس باشید.

مسئله قیمت پنجره دو جداره یکی از مسئله ها مهم برای خرید پنجره دوجداره می باشد ، بهتر است بدانید قیمت پنجره دوجداره به موارد مختلفی بستگی دارد که از مهمترین موارد می توان به نوع پروفیل ، نوع یراق ؛ بازشو ها و… اشاره کرد. لازم است بدانید قیمت پنجره آکاردئونی به دلیل طراحی که دارد و همچنین میزان استفاده بالا از پروفیل و شیشه دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع پنجره دوجداره می باشد. در صورتی که قصد خرید این نوع از پنجره را داشته باشید کافی است با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در پنجره سازان شما را راهنمایی کنند تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خانه خود بگیرید.

یراق آلات پنجره دوجداره آکاردئونی

در خرید و نصب پنجره دوجداره آکاردئونی ، باید به یراق آلات آن نیز توجه ویژه ای شود .این نوع پنجره ها به علت ابعاد بزرگ دارای وزن نسبتا بالایی می باشند، بنابراین کیفیت و تحمل وزن یراق آلات بسیار مهم است .همچنین نحوه ی خاص باز و بسته شدن ، نیازمند یراق آلات مخصوص و با کیفیت است ، تا به راحتی آسیب نببینند.در صورتی که از یراق آلات مخصوص و با تحمل وزن و مکانیسم مختص به آن استفاده نشود، پروفیل و یراق آلات هردو خیلی زود آسیب می بینند، و پنجره دوام و کارایی مناسب نخواهد داشت.

مزایای استفاده از پنجره آکاردئونی

-حجم کمی از فضا را اشغال می‌کنند
-زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می‌کنند
-می‌توان آنها را طوری نصب کرد که کمتر به چشم بخورند
-مقدار باز و بسته شدن آن بسته به سلیقه‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد
-اغلب ایمنی و عایق بندی بسیار مناسبی برای ساخت آنها در نظر گرفته می‌شود.

کاربرد پنجره دوجداره آکاردئونی

پنجره آکاردئونی را می توانید بنا به نیاز خود در هر جایی نصب کنید. البته باید توجه داشته باشید با توجه به نوع این پنجره ها محدودیت ابعاد تنها چیزی است که باید در نظر بگیرید. شما می توانید این پنجره ها را برای اتاق پذیرایی، سالن، آشپزخانه و یا هر جای دیگری به کار ببرید.

مثلا می توانید از این پنجره ها در بالکن خود استفاده نمایید. به این شیوه قادر خواهید بود بالکن خود را فصل های گرم سال به حالت کاملا باز شده و در فصل های سر پوشیده داشته باشید. می توانید از این پنجره دوجداره برای جداکردن بخش های مختلف خانه یا محل کار استفاده کنید.برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره در کرج میتونید با کارشناسان مبنا پنجره علیزاده تماس بگیرید.

نمیتوان گفت پنجره آکارئونی بهترین پنجره دوجداره می باشد به دلیل اینکه قیمت پنجره آکاردئونی بالا می باشد و باید با توجه به نیاز خود نوع بازشو پنجره خود را انتخاب کنید.

نکات مهم برای نصب پنجره دوجداره آکاردئونی

-باید از یک متخصص و تیم حرفه‌ای برای این منظور راهنمایی گرفت و سفارش داد، زیرا اندازه‌گیری و نصب دقیق آن برای عایق‌بندی و بسیاری از مسایل مختلف مهم است.
-حداقل عرض فضا باید 3 متر و حداکثر آن 5.5 متر باشد.استفاده از یراق با کیفیت بسیار عالی باید باشد تا فورا از بین نرود؛ زیرا مراحل نصب و ترمیم مجدد کمی زمانبر و کسل کننده خواهد بود که هزینه دوباره آن نیز دردسری برای کارفرما خواهد داشت.

-جنس پروفیل UPVC نیز بسیار مهم است و برای نتیجه بهتر باید گزینه مناسبی انتخاب شود.طبق استانداردهای مشخص شده بهتر است قطعات پنجره تقسیم بندی شوند.

-توجه کردن به فضای مورد نظر برای تقسیم‌بندی‌های طولی و عرضی لازم است که توسط تیم حرفه‌ای و متخصص انجام شود.

-برای انتخاب شیشه می‌توان گزینه‌های دو جداره یا معمولی را انتخاب کرد که بهتر است برای عایق بهتر از نوع دوجداره انتخاب کرد.

معایب پنجره دوجداره آکاردئونی

پنجره دوجداره آکاردئونی دارای مزایای بسیار زیادی است. اما با این حال برای هر نوع کاربری مناسب نبوده و محدودیت های مربوط به خود را دارند. این محدودیت ها به شرح زیر می باشند:

-دارای محدودیت حداکثر و حداقل برای عرض و ارتفاع است که باید با توجه به این مقادیر، سفارش داده شود.
-برای تولید پنجره آکاردئونی باید از پروفیل خاص در آن ها استفاده کرد.
-به دلیل نصب سخت تر و استفاده از پروفیل و یراق آلات پیچیده هزینه بیشتری نسبت به سایر پنجره ها دارند.
-اما این ها تنها محدودیت ها هستند و نمی توان به چشم عیب به آن ها نگاه کرد. وقتی محصولی در بالاترین کیفیت خریداری می کنید، نگرانی خاصی برایتان به وجود -نخواهد آمد. باید بدانید چه محصولی نیاز دارید و آن را از کجا تهیه می کنید.
-می توان گفت قیمت پنجره آکارئونی همانند قیمت پنجره لیفت اند اسلاید بالا می باشد.

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : پنجره دوجداره,قیمت پنجره دوجداره,خرید پنجره دوجداره,پنجره upvc,پنجره دوجداره کرج,نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,فروش پنجره دوجداره در تهران , نویسنده : Admin بازدید : 75 تاريخ : يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 12:10

این نوع از پنجره upvc زیبا هستند که نمایی منحصر به فردی به ویلای شما می بخشند، و بیشتر به درد ویلا و منازل بزرگ و جادار می خورند که البته نمای زیبایی نیز لازم است در پشت این پنجره ها وجود داشته باشد.

به دلیل شرایط آب و هوایی مناطق ویلایی درب و پنجره دوجداره گزینه مناسبی برای این نوع از خانه ها به حساب می آید. درب و پنجره upvc عایق رطوبت،گرما و سرما می باشد و مانع عبور گرد و غبار می شود.

پنجره دوجداره بزرگ ویلایی

پنجره بزرگ ویلایی دوجداره upvc علاوه بر زیبایی، در برابر حرارت عایق است و برای استفاده در ویلاهای شمال بهترین گزینه محسوب می شود.نصب پنجره‌ بزرگ ویلایی فضای شما را در طول روز از نور طبیعی و مناظر بیرون بی نصیب نمی گذارد و با کمک گرفتن از پروفیل‌ های چند حفره‌ای ارائه می شود.پروفیل‌های چند حفره‌ای عایق بودن پنجره‌ UPVC را افزایش می دهد و تفاوت چشمگیری از نظر عملکرد و کیفیت با پنجره‌های آلومینیومی دارد.

نصب پنجره دوجداره ویلایی

نصب پنجره ویلا در شمال نه تنها به نوع پنجره‌ بستگی دارد، بلکه نحوه قرارگیری آن‌ ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و باید با توجه به جهش وزش باد تعیین اجرا شود.استفاده از پنجره‌های مرغوب همواره مقرون به صرفه است، پنجره‌ها راهی برای نفوذ به ساختمان هستند.و مدل های ضد سرقت می تواند آرامش خیال و امنیت نیز فراهم کند.

یکی از قدیمی ‌ترین و زیباترین نوع پنجره ویلا نوع چوبی است که به دلیل بافت چوب، طرح و رنگ گرم آن متناسب با تمام شرایط آب و هوایی است.از مزایای نصب پنجره ویلا نوع upvc عایق صوتی و عایق حرارتی بودن آنهاست. نصب و تعویض آسان نیز مزایای قابل توجهی هستند.

ویژگی های پنجره دوجداره ویلایی 

اول از همه عایقی آن با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه تطابق داد شود. یعنی از متریالی استفاده گردد که مناسب شرایط آب و هوایی منطقعه باشد.
طراحی بگونه ای باشد که علاوه بر اینکه استاندارد می باشد، از حداکثر ویو برخورداد باشد.

-ایمنی در آن حتما رعایت شده باشد.
-سهولت در استفاده و باز و بست کردن.
-مسائل مربوط به ضد سرقت بودن در آن لحاظ گردد.
-متریال  پنجره دوجداره مطابق با شرایط آب و هوایی منطقه باشد.

طراحی پنجره دوجداره ویلایی

بهتر است طراحی پنجره ویلا هم مختص شرایط ساختمان باشد.پنجره های رنگی یا دوجداره UPVC دارای زیبایی خاص هستند.برخی از انواع پنجره عایق صوت، حرارت و در برابر ضربه مقاومند.به کاربردن گالوانیزه در ساخت پروفیل پنجره، آن را ایمن ‌تر و مطمئن ‌تر خواهد کرد.شیشه دوجداره لمینت شده نیز باعث امنیت بیشتر می شود.طراحی پنجره ویلا همواره در قاب های مربع شکل و مستطیل شکل بوده است.اما پنجره های دایره ای، لوزی و شکل های غیر متقارن می تواند منحصر به فرد و خاص باشد.به طور کلی در طراحی پنجره دوجداره ویلا باید سبک معماری ساختمان را مد نظر داشت و با برخی المان ها کلاسیک یا مدرن بودن را به نمایش گذاشت.برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره در کرج میتونید با کارشناسان فروش مبنا پنجره علیزاده تماس بگیرید.

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : پنجره دوجداره,قیمت پنجره دوجداره,خرید پنجره دوجداره,پنجره upvc,پنجره دوجداره کرج,نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,فروش پنجره دوجداره در تهران , نویسنده : Admin بازدید : 64 تاريخ : يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 12:09

این مدل از پنجره دوجداره همانند پنجره لولایی می باشد با این تفاوت که دیگر ستونی بین لولاها قرار نمی گیرد مانند آن پنجره بازشو انجام می گیرد و شما می تواند به صورت دولنگه آن را برای ساختمان خود مورد اسفاده قرار بدهید همچنین می تواند به صورت دو لنگه یا تک لنگه بازشو این پنجره را خریداری نمایید.

 

ویژگی های پنجره دوجداره فرانسویی

-قابلیت باز شدن همزمان دو لنگه
- به دلیل دارا بودن طرح های متنوع و زیبا برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان ها مناسب می باشد.
- دارای عایق بندی خوب و مناسب و جلوگیری از ورود گرد و غبار
- عایق صوتی
- قابلیت نصب سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی آن
- امکان ثابت نگهداشتن یک لنگه و استفاده از لنگه دیگر به صورت بازشو
- به دلیل وجود نداشتن ستون در بین دولنگه می توان براحتی اقدام به جابجا نمودن وسایل از بین دو لنگه نمود
- فراهم نمودن فضای بیرونی بیشتر

 

نصب پنجره دوجداره فرانسوی

پنجره دوجداره فرانسوی نیز مانند سایر پنجره های دیگر نصب می شود . پنجره فرانسوی به صورت نوسازی و بازسازی قابل نصب می باشد در حالت تعویض پنجره ابتدا ساب فریم بررسی می شود و در صورت مناسب بودن پنجره روی آن پیچ می شود و در حالتا بازسازی نیز پنجره رویساب فریمی که قرار داده شده است پیچ می شود. پنجره دوجداره فرانسوی می تواند توسط هر نوع برندی از برند های مطرح ساخته شود همچنین شما می توانید از پروفیل های آلمینیومی نیز برای ساخت این پنجره ها کمک بگیرد . ساخت این نوع از پنجره همچنین به صورت های رنگی و لمینت شده نیز قابل انجام می باشد.برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره در کرج میتونید از سایت مبنا پنجره علیزاده دیدن کنید.

 

قیمت پنجره دوجداره فرانسوی

قیمت نصب و ساخت پنجره دوجداره نیز بستگی به مواردی دارید که از مهمترین موارد می توان به اندازه پنجره ، نوع پروفیل استفاده شده و همچنین برند یراق آلات اشاره کرد . لازم به ذکر می باشد در صورتی که نیاز به نصب این نوع از پنجره ها دارید می توانید با کارشناسان فروش مبنا پنجره علیزاده نماینده پنجره دوجداره در کرج می باشد تا همکاران ما اطلاعات لازم در مورد این پنجره ها را به همراه لیست قیمت در اختیار شما قرار دهند .

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : پنجره دوجداره,قیمت پنجره دوجداره,خرید پنجره دوجداره,پنجره upvc,پنجره دوجداره کرج,نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,فروش پنجره دوجداره در تهران , نویسنده : Admin بازدید : 58 تاريخ : يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 12:09

پنجره دوجداره ثابت یا پنجره دوجداره فیکس یکی از معمولی ترین و پرکاربردترین انواع مدل پنجره دوجداره می باشد که بسیار نیز مورد استفاده قرار میگیرد این پنجره همانگونه که از اسمش مشخص می باشد بسیار ساده بود و هیچ نوع بازشویی ندارد و به صورت ثابت و فیکس در محل قرار میگیرد به عبارت دیگر شما نمی تواند پنجره دوجداره ثابت را باز و بسته نمایید و به نظر می رسد بیشتر افراد نیز از این نوع پنجره ها برای روشنایی ساختمان خود استفاده می کنند.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره در کرج میتونید با کارشناسان فروش مبنا پنجره علیزاده تماس بگیرید.

پنجره دوجداره ثابت می تواند یکی از مدل های پنجره دوجداره باشد که در کنار سایر انواع مدل های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد مثلا شما می توانید از این مدل ها در کنار پنجره های کشویی ، لولایی و… استفاده نمایید. این پنجره ها می توانند در هر مکانی از منزل استفاده شوند و  به دلیل اینکه هیچ بازشویی ندارند اتلاف انرژی در این پنجره ها بسیار اندک می باشد .

ولی در عوض نمایی منحصر به فرد به اتاق خود بخشیده اید که با هیچ قیمتی نمی توان آن را مقایسه کرد. این پنجره ها در واقع خود دیوار اتاق را تبدیل به پنجره می کنند، یعنی دقیقا اندازه خود دیوار بوده، و دیگر حتی در آن قسمت از اتاق نیازی به طراحی دیوار نیز نخواهد بود.

 

مزایای پنجره دوجداره ثابت

پنجره دوجداره ثابت یا پنجره دوجداره upvc فیکس پنجره ای است که همانطور که نام آن مشخص است قابلیت بازشو ندارد و در محل های قابل استفاده است که نیازی به بازشو برای ورود و خروج هوا و نظافت نداشته و صرفا جهت تعبیه نور مناسب مکان استفاده می شود. از پر کاربردترین و مناسبترین نوع اجزاء پنجره های دوجداره  میباشد که چون ثابت است در آن از یراق آلات استفاده نمیشود و در مقایسه با دیگر انواع پنجره های دوجداره upvc در کاهش آلودگی صوتی تاثیر زیادی دارد.

از دیگر مزایای پنجره یو پی وی سی ثابت این است که بهترین میزان دید را بدون مزاحمت فریم برای شخص ایجاد میکند. همچنین به خاطر فیکس بودن (fixed) عایقی در برابر گرد و خاک، سرما و گرما است. این مدل پنجره دو جداره یو پی سی را میتوان از پر مصرف ترین نوع پنجره دوجداره یو پی سی نام برد زیرا در تمامی مدل های ترکیبی استفاده میگردد و به دلیل ثابت بودن آن در نواحی نورده به صورت دیواره نیز کار برد دارد.

 

انواع پنجره دوجداره ثابت


پنجره دوجداره ثابت از جنس upvc شامل دو نوع کلی: پنجره دوجداره ثابت تک حالته و پنجره دوجداره ثابت دو حالته است.

 

پنجره دوجداره تک حالته

این پنجره تنها دارای یک حالت بازشو است به گونه‌ای که چرخش لنگه بازشو تنها بر روی محور عمودی است. پنجره دوجداره تک حالته نسبت به پنجره ثابت دو حالته از قیمت مناسب‌تری برخوردار است از این رو به پنجره مقرون‌ به صرفه مشهور است. محدودیت اجرایی این نوع پنجره فیکی نیز مانند مدل دو حالته آن در استانداردهای ابعاد و وزن آن است.

 

پنجره  دوجداره دو حالته


پنجره دوجداره فیکس دو حالته، دارای دو حالت بازشو است. حالت اول بازشو آن مانند همتای تک حالته اش می باشد به گونه‌ای که چرخش لنگه بازشو روی محور عمودی است. اما در حالت دوم آن لنگه بازشو بر روی محور افقی از بالا حدود ۲۰ درجه باز می‌شود. در این حالت پنجره دوجداره ثابت دو حالته حریم زیادی را اشغال نمی‌کند و در واقع تنها امکان وارد شدن هوای تازه به محیط داخل خانه را فراهم می‌کند.

این نوع پنجره نسبت به پنجره تک حالته دارای مکانیزم پیچیده‌ تری است از این رو باید هنگام باز و بسته کردن آن دقت کافی را به خرج داد و از آن مراقبت کرد. علاوه‌ بر این مکانیزم پیچیده پنجره ثابت دو حالته موجب شده است تا قیمت این نوع پنجره فیکس از پنجره فیکس تک حالته بیشتر باشد.

 

کاربرد پنجره های دوجداره ثابت


از آن جایی که پنجره‌های ثابت، بازشو ندارند از آن ها بیشتر در نمای ساختمان و راه‌پله‌ها برای وارد شدن نور به محیط داخل استفاده می‌شود. علاوه‌ بر این به علت نداشتن درز بازشو موجب کاهش چشم‌ گیر ورود صدا و گرد و غبار به داخل ساختمان می‌شوند.

 

مزایا و معایب پنجره دوجداره upvc فیکس


تنها محدودیت پنجره ثابت این است که باید در مکان‌هایی استفاده شود که امکان تمیز کردن آن از بیرون وجود داشته باشد چرا که این نوع پنجره درزی برای باز شدن ندارد از این رو امکان تمیز کردن بخش بیرونی آن از داخل وجود ندارد. به جزو اینکه پنجره ثابت قابل باز شدن نیست به همین دلیل امکان تمیز کردن پشت آن از داخل وجود ندارد، از دیگر مزایای این محصول می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

عایق صوتی
جلوگیری از وارد شدن گرد و غبار به محیط داخل
جلوگیری از اتلاف انرژی های سرمایشی و گرمایشی
دوام و ماندگاری بالا


همانطور که اشاره کردیم از متریال مختلفی برای ساخت و اجرای انواع درب و پنجره به ویژه پنجره ثابت استفاده می‌شود. اما متریال UPVC به دلیل دوام و استحکام بالایی که دارد. بیشترین نوع متریالی است که از آن برای ساخت درب و پنجره استفاده می‌کنند. اگر شما هم تمایل دارید از درب و پنجره UPVC استفاده کنید تا دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم نصب و اجرای درب و پنجره با این متریال را به یک تیم متخصص بسپارید.

شرکت مبنا پنجره علیزاده دارای نمایندگی پنجره دوجداره در کرج و تهران، نمایندگی پنجره دوجداره هافمن در کرج تلاش می‌کند که پروژه ساخت پنجره دوجداره upvc را برای تمام مشتریان خود، در هر سطحی که هستند و بر حسب نیازشان، با کیفیت مطلوب انجام دهد.

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : پنجره دوجداره,قیمت پنجره دوجداره,خرید پنجره دوجداره,پنجره upvc,پنجره دوجداره کرج,نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,فروش پنجره دوجداره در تهران , نویسنده : Admin بازدید : 66 تاريخ : يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 12:08

این نوع پنجره دوجداره کشویی دقیقا مانند درب های کشویی می باشند (که شما احتمالا در فیلم های ژاپنی آنها به کرات مشاهده کرده اید). آنها از یک طرف به طرفی دیگر کشیده شده و در چهار چوب ریلی که برای آنها در نظر گرفته شده است حرکت می نمایند.

بهترین مکان برای استفاده از این نوع از پنجره ها، استفاده از آنها در محل های کوچک و در اتاق هایی است که فضای اندکی دارند. ولی مشکلی که این نوع از پنجره ها دارند این است که اگر مثلا بخواهیم هوای اتاق از دو طرف تهویه شود، و فضا و پنجره کافی برای این کار موجود نباشد، قادر به انجام آن نخواهیم بود، زیرا این نوع از پنجره ها در صورت باز شدن مسیر و فضای لنگه دیگر را می بندد.

پنجره دوجداره کشویی  یک مدل محبوب انواع پنجره دوجداره می باشد می باشد که در بسیاری از ساختمان ها قابل مشاهده می باشد بهتر است بگوییم این مدل از پنجره دوجداره محبوبترین مدل می باشد تا بگوییم یکی از مدل های محبوب می باشد پنجره دوجداره کشویی قابل نصب در هر مکانی می باشد اما معمولا به دلیل قیمت کمی بالاتر آن نسبت به سایر انواع پنجره های دیگر این پنجره معمولا در پذیرایی ها و حال و همچنین آشپزخانه ها نصب می شود. از لحاظ قیمت نیز می توان گفت که پنجره دوجداره کشویی دارای قیمت بالاتری نسبت به پنجره لولایی می باشد و از لحاظ کیفیت نیز به دلیل عایق بودن اینبار پنجره لولایی بهتر است این پنجره می باشد.

بیاد داشته باشیم در بکارگیری پنجره کشویی upvc نقش ارتفاع بسیار مهم است لذا از اجرای این مدل در اتفاع بیش از ۲ متر ترجیها خوداری شود چرا که هم در باز و بسته شدن کمی دچار مشکل میشود و هم احتمال در رفتن ریل کشوی نیز بالا میرود البته شاید همکاران با درنظر نگرفتن این موارد مدل کشویی را در ارتفاع بالاتر نیز اجرا کنند ولیکن ما صحبت از استانداردها کرده و محدودیت کلی را عنوان میکنیم تا مشتریان محترم با علم و آگاهی بیشتری محصول خود را انتخاب نمایند.

قیمت پنجره دوجداره 

قبل از هر چیز، باید خیلی روشن و شفاف عنوان نماییم که هیچ پاسخ مثبت و شفافی برای این موضوع وجود ندارد، زیرا هیچ دو منزلی وجود ندارند که دقیقا مشابه با یکدیگر باشند، به همین شکل هیچ دو پنجره upvc ای نیز وجود ندارند که دقیقا با یکدیگر یکسان باشند. ما در رابطه با پنجره دوجداره هیچ استاندارد قطعی در اختیار نداریم، و هر چیز تابع شرایط می باشد. و همین علت اصلی این شعار ماست که هیچ قطعیتی در رابطه با تعیین نوع و اندازه پنجره ای بدون دیدن محلی که قرار است نصب گردد وجود ندارد. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی در همین خصوص به شما ارائه دهیم.

در صورتی که قصد خرید پنجره دوجداره دارید و به دنبال مرکز فروش پنجره دوجداره در تهران می گردید، شرکت ما در تهران و کرج بهترین انتخاب برای شما می باشد. شما می توانید مرغوب ترین و با کیفیت ترین درب و پنجره های دوجداره را با طرح های متفاوت در شرکت ما مشاهده و خریداری کنید.

 

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : پنجره دوجداره,قیمت پنجره دوجداره,خرید پنجره دوجداره,پنجره upvc,پنجره دوجداره کرج,نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,فروش پنجره دوجداره در تهران , نویسنده : Admin بازدید : 59 تاريخ : يکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت: 12:06

اگر می خواهید پنجره هایی را نصب کنید که نه تنها با کیفیت و مقرون به صرفه باشند، بلکه عایق عالی در برابر آب و هوا و آلودگی باشند، پنجره دوجداره بهترین سرمایه گذاری برای خانه شما است.

پنجره upvc چیست؟

upvc مخفف پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده، یک ماده پلاستیکی سخت است که معمولا در پنجره ها و درب های دوجداره استفاده می شود . این ماده در برابر آلودگی، رطوبت، خوردگی و قالب مقاوم است. این باعث می شود که پنجره یو پی وی سی جایگزین طولانی تری برای پنجره های چوبی و پنجره آلومینیومی باشند. برای ساخت پروفیل های یو پی وی سی ابتدا در دمای بالا حرارت داده می شود و سپس در قالب تزریق می شود. چندین روش خنک کننده برای شکل دادن به ماده گرم شده استفاده می شود.

پس از خنک شدن، آن را برش داده و برای مونتاژ با اجزای دیگر آماده می کنند. درب و پنجره یو پی وی سی به این صورت تولید می شود. هیچ ماده شیمیایی اضافی در این فرآیند برای نرم‌تر کردن ماده استفاده نمی‌شود. در نتیجه، یو پی وی سی استحکام طبیعی مواد خود را حفظ می کند. به همین دلیل است که درب و پنجره یو پی وی سی بسیار بادوام هستند و عملاً نیاز به نگهداری ندارند. این پنجره ها ظاهری جذاب دارند و در رنگ های لمینت مختلف موجود می باشند. اگر در حال طراحی یا بازسازی خانه خود هستید، پنجره دوجداره را با توجه به مزایای بسیاری که ارائه می دهند انتخاب کنید.

مزایای پنجره دوجداره

کیفیت ممتاز با هزینه های مقرون به صرفه ،این همان چیزی است که درب و پنجره یو پی وی سی به کار می روند! آنها عناصر معماری کمیاب هستند که دوام، بهره وری انرژی، عایق با کیفیت بالا و از همه مهمتر را ارائه می دهند، نیاز به تعمیر و نگهداری کم دارند.

به همین دلیل است که به خصوص برای سبک‌ های مدرن که به شکل و عملکرد استرس دارند، بسیاری از طراحان داخلی و معماران به راه‌حل‌های فنستراسیون پنجره upvc روی می‌آورند. ظاهر تمیز، مینیمال و در عین حال ظریف آنها برای زیبایی شناسی مدرن مناسب است.

1. از نظر زیبایی شناسی

پنجره upvc به فضا های شما جلوه ای با کیفیت و شیک می بخشد. پنجره دوجداره در انواع مختلفی وجود دارند، پنجره دوجداره کشویی ،پنجره دوجداره تک حالته ،پنجره دوجداره دوحالته و غیره. یکی دیگر از نکات جالب در مورد این پنجره دوجداره این است که برخلاف پنجره های چوبی در اشکال و سبک های محدود موجود نیستند.برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره میتونید با کارشناسان مبنا پنجره علیزاده تماس بگیرید.

2. بادوام بودن پنجره دو جداره

این پنجره ها در مقایسه با انواع دیگر قوی ترین و بادوام ترین هستند. برخلاف پنجره های چوبی، پنجره یو پی وی سی تحت تاثیر عوامل شدید مانند نوسانات آب و هوا قرار نمی گیرند. آنها می توانند تا 50 سال یا بیشتر، با نگهداری کمی و بدون به خطر انداختن عملکردشان، دوام بیاورند. دوام بالای آنها بیشتر به دلیل مقاومت آنها در برابر شرایط جوی سخت است. علاوه بر این، تقویت‌ کننده‌ های فولادی گالوانیزه برای پایدار نگه داشتن پنجره‌ها، درها و پنجره‌های یو پی وی سی از نظر ساختاری استفاده می‌شوند. آنها استحکام بیشتری را به خصوص برای بخش های قاب بزرگتر ارائه می دهند.

با توجه به اینکه مواد آنها سخت است، ساختار اصلی خود را حفظ کرده و تحت فشار آب و هوا دست نخورده باقی می مانند. پوشش پنجره upvc همچنین در برابر اشعه های مضر UV که می تواند باعث محو شدن و پژمرده شدن مواد به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید شود، محافظت می شود.

3. عاری از موریانه

بر خلاف بسیاری از انواع پنجره، پنجره دوجداره کاملاً عاری از موریانه است. آنها حشرات دیگر را هم پرورش نمی دهند! از آنجایی که آنها مصنوعی هستند، تمیز کردن آنها نیز آسان است.

4. تعمیر و نگهداری کم پنجره دوجداره

اگرچه پنجره‌ یو پی وی سی استحکام و ساختار خود را برای مدت طولانی حفظ می‌کنند، لازم نیست هزینه زیادی برای نگهداری آن‌ ها صرف کنید. upvc یک ماده کم تعمیر و نگهداری است و تمیز کردن آن آسان و سریع است. تنها چیزی که نیاز دارید یک اسفنج خیس و چند دقیقه است و پنجره شما روشن خواهد شد.

از آنجایی که پنجره دوجداره در برابر آب و هوا مقاوم هستند، با استفاده منظم دچار ساییدگی و پارگی ناچیزی می شوند و حتی نیازی به لاک زدن، سنباده زدن یا رنگ آمیزی مجدد ندارند. حتی سخت ترین لکه ها را می توان با مالش دادن پاک کرد، بدون اینکه به مواد آسیبی وارد شود. فروش پنجره دوجداره در تهران توسط تیم متخصص و با تجربه مینا پنجره علیزاده با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام می شود.

5.کیفیت بالا نسبت به قیمت پنجره upvc

یکی از مهمترین مزایای درب یو پی وی سی این است که راه حل های فنستراسیون بسیار اقتصادی هستند. با نرخی مقرون به صرفه، می توانید از بهره وری انرژی، زیبایی شناسی برتر، دوام و نیازهای نگهداری کم لذت ببرید. بهتر از همه، عمر طولانی آنها واقعاً یک موهبت است، زیرا آنها همچنین یک گزینه بسیار پایدار هستند . از آنجایی که سمی نیستند، هیچ تهدیدی برای محیط زیست ندارند. در واقع، درب و پنجره‌ یو پی وی سی ارزشش را دارند.

6. سازگار پنجره دوجداره با محیط زیست

با افزایش گرمایش جهانی، هزینه های خنک کننده چندین برابر افزایش یافته است. بیشتر منازل داخلی بدون واحد های تهویه مطبوع گرمتر و غیرقابل تحمل شده اند. اگر با مسائل مشابهی روبه‌ رو هستید، سرمایه‌ گذاری روی درب‌ و پنجره‌ یو پی وی سی را در نظر بگیرید، زیرا می‌توانند هزینه‌های انرژی را به شدت کاهش دهند.

ارزش عایق بالای پنجره دوجداره از ورود گرما جلوگیری می کند و دمای داخلی را در حد مطلوب نگه می دارد. در نتیجه، از نفوذ گرمای داخل جلوگیری می‌کنند و در زمستان‌ ها فضای داخلی را گرم‌تر می‌کنند. این باعث می شود آنها برای هر شرایط آب و هوایی مناسب باشند. از سوی دیگر، پنجره‌های یو پی وی سی دوست‌ دار محیط‌ زیست هستند زیرا به راحتی بین 40 تا 80 سال عمر می‌کنند. آنها از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند که به محیط زیست آسیب نمی رسانند. آنها همچنین به راحتی حذف و تعمیر می شوند و حداقل انرژی را در این فرآیند مصرف می کنند.

7. عایق عالی پنجره upvc

پنجره یو پی وی سی عایق عالی در برابر آلودگی، گرده، گرد و غبار و گرمای سوزان هستند. بر خلاف فلزات،پنجره upvc یک نارسانای گرما است، به این معنی که گرما را جذب نمی کند و فضای شما را خنک و راحت نگه می دارد. آنها نه تنها عایق های عالی برای همه آب و هوا هستند، بلکه عایق صدای خارجی هستند و تقریباً یک اثر حذف نویز در خانه شما ایجاد می کنند.شرکت ما نماینده هاقمن در پنجره دوجداره کرج می باشد.

8. ضد خوردگی پنجره دوجداره

مواد به کار رفته در پنجره upvc باعث دوام آنها می شود. یو پی وی سی تراشیده یا خورده نمی شود. آنها برای سالها بدون پوسته شدن و خشک شدن دوام می آورند.

9. افزایش امنیت با پنجره دوجداره

بدون شک امنیت ملک شما یک نگرانی بزرگ است و به درستی هم همینطور است، به همین دلیل انتخاب صحیح نصب پنجره دوجداره ضروری است. قاب های پنجره یو پی وی سی بسیار مقاوم و مستحکم هستند.پنجره دوجداره با سیستم های قفل چند نقطه ای استادانه ارائه می شوند که امنیت بیشتری را به ملک شما ارائه می دهند. پنجره upvc همچنین دارای آرماتورهای فولادی گالوانیزه هستند که حفاظت کامل از خانه یا محل کار شما را تضمین می کند. بنابراین، با نصب پنجره یو پی وی سی در ملک خود، دیگر نگران نفوذ سارقان، سارقان یا مزاحمان نخواهید بود. با این حال، اگر همچنان خواهان امنیت بیشتر هستید، می توانید پنجره یو پی وی سی کارآمد را با شیشه مقاوم یا شیشه لمینت جفت کنید. .

10. سیستم زهکشی مناسب

این پنجره دوجداره دارای کرکره هایی هستند که دارای سیستم زهکشی داخلی هستند. این از راکد شدن آب جلوگیری می کند. سیستم زهکشی موجود در داخل کرکره ها و در قاب بیرونی نیز از ریختن آب جلوگیری می کند.

11. مقاوم در برابر همه شرایط آب و هوایی

قاب‌ های پنجره upvc دارای مکانیزم دو مهره‌ای هستند که به عنوان محافظ در برابر گرد و غبار، باران و بارهای باد عمل می‌کند. شیارهای تخلیه آب داخلی پنجره دوجداره ریل مسیر را بالا می برد و شیب مانع از تجمع یا نشت آب در داخل خانه می شود.

پنجره دوجداره در برابر هوا مقاوم هستند. در برابر پوسته شدن، پوسیدگی، سوراخ شدن، خوردگی و خشک شدن و همچنین موریانه ها مقاومت نشان می دهند. بدون توجه به شرایط آب و هوایی، شمشیرهای ساخته شده ازپنجره upvc بدون تاثیر باقی می مانند. در نتیجه،پنجره دوجداره در طول سال ها پیچ و تاب نمی دهند و شکل اصلی خود را حفظ می کنند.شرکت مبنا علیزاده یکی شرکت های معتبر درب و پنجره دوجداره در کرج  می باشد.

12. راندمان انرژی بالا پنجره دوجداره

نصب قاب های پنجره دوجداره می تواند ملک شما را به منطقه ای کم مصرف تبدیل کند.پنجره upvc یک عایق فوق العاده یا یک رسانای کم حرارت است، به این معنی که انتقال حرارت را از طریق قاب های خود امکان پذیر نمی کند. هنگامی که پنجره upvc به درستی نصب شوند، می‌توانند یک سیستم هوای بسته را تشکیل دهند که به حفظ دمای بهینه داخل خانه کمک می‌کند.

شیشه کم گسیل (شیشه Low-E)

علاوه بر این، هنگامی که پنجره‌ upvc خود را با شیشه Low-E متصل می‌کنید، اموال شما می‌تواند حتی از نظر انرژی کارآمدتر شود. تعجب می کنید که چگونه؟ شیشه کم گسیل می تواند با انعکاس گرمای خورشید در طول تابستان، فضای داخلی ملک شما را خنک نگه دارد. و در طول زمستان، شیشه Low-E در به دام انداختن گرما و گرم نگه داشتن فضای داخلی ملک شما عالی است. این تضمین می کند که شما در طول سال دمای داخلی ایده آلی داشته باشید و در نتیجه به کاهش قابل توجه استفاده از سیستم های گرمایش و سرمایش کمک می کند.

در نتیجه، کاهش قابل توجهی در قبوض آب و برق شما نیز وجود خواهد داشت. علاوه بر این، به این ترتیب سوخت کمتری خواهید سوزاند و این خبر خوب برای کیف پول شما و محیط زیست است! علاوه بر این، شیشه کم گسیل از فضای داخلی ملک شما در برابر تابش خیره کننده خورشید و اشعه های مضر UV محافظت می کند.

13. بازدارنده آتش در پنجره upvc

حوادثی مانند آتش سوزی ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد، به همین دلیل است که باید برای آن آماده باشید. وقتی صحبت از ایمنی آتش نشانی به میان می آید، یو پی وی سی بهترین انتخاب است. آزمایشات آتش نشان داده است که یو پی وی سی به طور طبیعی مقاوم در برابر شعله است و باعث ایجاد، پشتیبانی یا افزایش گسترش آتش نمی شود. این به این دلیل است که محتوای کلر PVC به عنوان یک بازدارنده آتش عمل می کند.

هنگامی که پنجره upvc را در ملک خود نصب می کنید، می توانید مطمئن باشید که این سازه ها گسترش آتش را تسریع نمی کنند. علاوه بر این، پس از حذف منبع آتش، یو پی وی سی از سوختن متوقف می شود. علاوه بر این، پنجره یو پی وی سی در صورت آتش سوزی ذوب نمی شود. پنجره‌ها و درها معمولاً راه‌های اصلی فرار در هنگام حوادث ناشی از آتش‌سوزی هستند، به همین دلیل بهتر است از یو پی وی سی استفاده کنید زیرا خود خاموش می‌شود.

14. خانه شما را از آلودگی هوای شهری دور نگه می دارد

برای بزرگسالان و کودکان به طور یکسان، قرار گرفتن مکرر در معرض آلودگی هوای داخل خانه می تواند منجر به بیماری های تنفسی، مشکلات چشمی و حتی سرطان شود. بنابراین، انجام اقدامات احتیاطی در برابر آلودگی هوا برای حفظ سلامتی بسیار حیاتی شده است. برای جلوگیری از آلودگی های سمی، پنجره یو پی وی سی یک گزینه عالی هستند.

برای جلوگیری از آلودگی های سمی پنجره دوجداره چگونه عمل می کند؟

 

الف) سیستم قفل چند نقطه در پنجره دوجداره

در پنجره‌ها، اگر قفل‌ها به اندازه کافی محکم نشده باشند، شکاف‌ های جزئی بین مخزن و قاب ایجاد می‌شود که به هوای بیرون اجازه می‌دهد به داخل جریان پیدا کند. پس از آن، هوای داخل می‌تواند سمی شود.

به همین دلیل است که پنجره های یو پی وی سی با سیستم های قفل چند نقطه ای پیشرفته مجهز شده اند. با پنجره دوجداره ، ارسی ها محکم نگه داشته می شوند تا عبور هوا را مسدود کنند و کیفیت هوای بالا را تضمین کنند.

ب) درزگیرهای سیلیکونی پنجره دوجداره

به طور کلی، آلاینده ها از طریق شکاف های جزئی که با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیستند وارد داخل خانه می شوند. به همین دلیل است که پنجره‌ upvc با استفاده از درزگیرهای سیلیکونی با کیفیت عالی نصب می‌شوند، زیرا دارای انرژی چسبندگی بالایی هستند. می‌توانند قاب پنجره را به خوبی آب‌ بندی کنند. هیچ شکافی در فرآیند آب بندی باقی نمی گذارد و از نفوذ هوا جلوگیری می کند. علاوه بر این، درزگیر سیلیکونی دارای خواص پیری عالی است. در نتیجه در برابر چندین عنصر آب و هوایی مقاوم بوده و ماندگاری بالایی دارد.

ج) شیشه ای دو جداره یا سه جداره

برای محافظت کامل در برابر نشت هوا، پنجره یو پی وی سی دارای واحدهای دو جداره یا سه جداره هستند. در شیشه دوجداره با لایه ای از خلاء یا گاز بی اثر در بین آنها از هم جدا می شوند و در شیشه سه جداره همین فرآیند روی سه شیشه انجام می شود. این یک مکانیسم آب بندی پیشرفته در برابر نفوذ هوا ایجاد می کند.

پنجره های یو پی وی سی ضد شکاف هستند و از ورود گرد و غبار و آلاینده ها جلوگیری می کنند. علاوه بر این، با پنجره های یو پی وی سی، شما از مزیت محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و بهره وری انرژی برخوردار هستید که به کیفیت فضای داخلی می افزاید.

یکی دیگر از مزایای پنجره‌ upvc این است که دارای پیکربندی «شیب و چرخش» هستند، یعنی در دو جهت باز می‌شوند و امکان حداکثر تهویه را فراهم می‌کنند. در مجموع، این پنجره ها نه تنها چشم نواز، سازگار با محیط زیست و نگهداری کم هستند، بلکه امنیت مناسب را در خانه شما تضمین می کنند. بهترین بخش این است که این پنجره ها نسبت به سایر انواع فلزی و چوبی عمر طولانی تری دارند.

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج 

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : پنجره دوجداره,قیمت پنجره دوجداره,خرید پنجره دوجداره,پنجره upvc,پنجره دوجداره کرج,نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,فروش پنجره دوجداره در تهران , نویسنده : Admin بازدید : 91 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 21:23

استفاده از درب و پنجره دوجداره در حال افزایش است. در برخی از شرکت ها، به جای طیف وسیعی از گزینه ها، فقط یو پی وی سی را خواهید یافت. این ماده به قدری رایج می شود که احتمالاً در آینده نزدیک و به دلایل خوبی در بیشتر درب منازل خواهد بود. این درب دوجداره مستحکم و قابل اعتماد هستند و در طرح های مختلفی متناسب با دکوراسیون منزل شما هستند.

درب دوجداره

درب یو پی وی سی محبوب ترین انتخاب برای منازل است. به عنوان یک ماده، یو پی وی سی مقرون به صرفه، نگهداری آسان و بادوام باورنکردنی است که آن را به گزینه ای عالی برای درب ها تبدیل می کند.درب یو پی وی سی محصولی دیگر ساخته شده با پروفیل های upvc است ، که مقاومتی بالاتر از درب های آهنی ، آلومینیومی و چوبی دارد.شرکت‌ های زیادی ترجیح می‌دهند فقط درب و پنجره‌ یو پی وی سی را ارائه دهند. آنها به قدری محبوب هستند که به انتخاب اصلی برای همه علاقه مندان به نصب درب های جدید تبدیل شده است. این درب ها به گونه ای طراحی شده اند که تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارند و همچنین کاملاً محکم هستند و به شما امکان می دهند در خانه خود احساس امنیت کنید.

شرکت مبنا علیزاده یکی شرکت های معتبر درب و پنجره دوجداره در کرج  می باشد.

همانند پنجره های دوجداره upvc ، درب یو پی وی سی نیز عایق بسیار خوبی در برابر آلودگی های صوتی، گرد و غبار، و گرما و سرما هستند . بنابراین با نصب این درب ها در فصول سرد هوای سرد به خانه منتقل نشده ، و در گرما نیز حرارت زیاد به درون ساختمان انتقال نمی یابد.بنابراین استفاده از این درب ها تا ۴۰ درصد بیشتر از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.هم چنین یکی از معضلات چه در آپارتمان ها و فضاهای شلوغ ، چه خانه های ویلایی که فضایی باز و حیاط دارند، سر و صدا است.درب های upvc ، آلودگی صوتی و سر و صدا ها را گرفته و به فضای درونی انتقال نمی دهند .

مزایای استفاده از درب دوجداره

اگر به دنبال درب ورودی هستید، مطمئناً یو پی وی سی باید در لیست گزینه ها بالا باشد. این ماده به اندازه کافی قوی است که می تواند محافظتی مشابه درب چوبی جامد داشته باشد، بنابراین انتخاب خوبی برای دفاع از خانه شما در برابر فضای باز است. با این حال، چندین مزیت بالاتر و فراتر از چوب و فلز دارد.

درب دوجداره باعث کاهش مصرف انرژی

این درب دوجداره برای جلوگیری از حرکت تغییرات دما در آنها ایجاد می شوند. اگر بیرون گرم باشد، گرما به در نفوذ نمی کند و اگر سرد باشد، از در خارج نمی شود. یو پی وی سی به حفظ گرمایش یا تهویه مطبوع شما در جایی که متعلق به آن است کمک می کند، به این معنی که هزینه کمتری برای گرم کردن یا خنک کردن خانه خود پرداخت می کنید. این به معنای ردپای کربن کمتر است که برای محیط زیست بهتر است و در هزینه های انرژی صرفه جویی می شود.برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

درب دوجداره با دوام

درب های ساخته شده از یو پی وی سی قوی تر و بادوام تر از اکثر درب های دیگر هستند. اگر به یک درب یا قاب چوبی نگاه کنید، خواهید دید که در اثر رطوبت و تغییرات منظم آب و هوا و دما می تواند تاب خورده یا حتی شروع به پوسیدگی کند. یو پی وی سی این کار را نمی کند. در واقع، تحت تأثیر دما قرار نمی‌گیرد، بنابراین می‌توانید خیالتان راحت باشد که برای سال‌ های آینده خوب خواهد بود.

درب دوجداره در طرح های مختلفی ساخته می شود

به دنبال درب کشویی هستید؟ یا هر مدل دیگری می توانید آن را در یو پی وی سی پیدا کنید. ای کاش می توانستید یک در تاشو تهیه کنید؟ باز هم، این در این ماده بادوام موجود است. در واقع، شما باید بتوانید تقریباً هر چیزی را که به آن علاقه دارید در upvc پیدا کنید. درب های گلخانه، درب های آشپزخانه، درب های کشویی و حتی درب های ورودی همگی و در طیف وسیعی از طرح ها متناسب با نیاز شما در دسترس هستند. واقعاً دلیلی وجود ندارد که با upvc زمانی که بسیار همه کاره است استفاده نکنید.

قیمت درب دوجداره

قیمت درب  یو پی وی سی به طور کلی مناسب است و بالاتر از سایر انواع آلومینیومی و آهنی و … نیست، با وجود این که مزایای بسیار بیشتری نسبت به آن ها دارد.قیمت دقیق درب یو پی وی سی به ابعاد مورد نیاز درب ، نوع قفل و دستگیره و دیگر یراق آلات ، کیفیت ساخت پروفیل و برند سازنده آن ، کیفیت یراق آلات و کشور سازنده ، نوع شیشه تک جداره یا دوجداره ، و هم چنین نمایندگی فروش متغیر است ، و برای هر ساختمانی با توجه به شرایط مورد نیاز می تواند متغیر باشد.

درب دوجداره امنیت بیشتری دارد

اگر استحکام می خواهید، درب جلویی ساخته شده از یو پی وی سی انتخاب خوبی است. اگر کسی بخواهد از یک درب upvc عبور کند، آن را بسیار دشوار خواهد یافت. این در مورد قاب‌ های پنجره نیز صدق می‌کند، که وقتی چوبی هستند نقطه ضعفی هستند.

درب upvc آلودگی صوتی را کاهش می دهند

اگر از شنیدن صدای ماشین‌ ها و همچنین صدای همسایه‌ ها خسته شده‌اید، متوجه خواهید شد که درب‌ های یو پی وی سی بهترین کار را برای جلوگیری از ورود آن صدا به خانه شما انجام می‌دهند. پنجره‌ ها نیز مشکل‌ساز هستند، اما شیشه‌های پنجره دوجداره با قاب‌های upvc نیز به کاهش سطح سر و صدای خارج از منزل کمک زیادی می‌کنند. ترکیب پنجره‌ها و درب ها با عایق‌ بندی مناسب در سرتاسر خانه کمک می‌کند تا مقداری از سر و صدایی که از درب همسایه یا جاده بیرون می‌آید خفه شود.

درب دوجداره هزینه کمتری دارد

با توجه به هزینه کمتر تولید UPVC، منطقی است که درب ها به طور قابل توجهی ارزان تر از درب های ساخته شده از چوب یا حتی درب های فلزی هستند. این مواد می توانند گران باشند و این در قیمت درب منعکس می شود. با این حال، درب یو پی وی سی به همان اندازه محکم هستند، اما با قیمت پایین تری در دسترس هستند. این بخشی از چیزی است که آنها را بسیار محبوب کرده است، زیرا زمانی که به دنبال درهای متعدد برای اضافه کردن به یک خانه هستید، قیمت عامل اصلی است.

درب دوجداره در برابر آتش مقاوم هستند

درهای چوبی به خوبی می سوزند، اما روشن کردن یو پی وی سی در آتش تقریبا غیرممکن است. این بدان معناست که سوختن یکی از این درها زمان زیادی طول می کشد و می توانید روی آنها برای افزایش ایمنی در برابر آتش در خانه خود حساب کنید.

نصب درب دوجداره

همانند نصب پنجره دوجداره upvc ، برای نصب درب ها نیز باید از متخصصان در این امر بهره گرفت ؛ چراکه در صورتی که درب ها به درستی نصب نشوند، می تواند در کارایی آن ها تاثیر منفی بگذارند.نصب درب یو پی وی سی به طور کلی برای تمام ساختمان ها امکان پذیر است و محدودیتی وجود ندارد، اما باید ابعاد به دقت بررسی شود.هم چنین باید بهترین نوع درب و شیشه با توجه به شرایط انتخاب شود.شرکت ما یکی از شرکت های معتبر پنجره دوجداره کرج می باشد.

درب دوجداره در چه فضاهایی قابل نصب است ؟

به طور کلی باید گفت که این درب ها برای هر فضایی از ساختمان که مورد نیاز باشد، چه داخلی و چه خارجی قابل نصب است.از بیشترین فضاهایی که درب upvc کاربرد دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درب دوجداره برای حیاط

یکی دیگر از کاربرد های رایج درب یو پی وی سی در خانه های ویلایی است که دارای حیاط هستند.این درب های با داشتن تنوع زیاد در مدل ها ، یکی از گزینه های پر استفاده برای بازشوی خانه و حیاط اند ، که می توانند در مدل هایی چون سرتاسر شیشه، با انواع لنگه های کشویی ، آکاردئونی و … نصب شوند.

درب دوجداره برای راه پله و راهرو

درب های راهرو و راه پله، به دلیل عبور و مرور زیاد، یکی از مهمترین دلایل هدر رفتن انرژی هستند.بنابراین استفاده از درب یو پی وی سی،می تواند سبب کاهش اتلاف انرژی و هزینه های شود.

درب دوجداره ضد آب در سرویس ها

سرویس های بهداشتی ، مکان هایی هستند که رطوبت و آب به طور مداوم در آن ها وجود دارد . با داشتن درب های چوبی و یا آهنی حتما شاهد پوسیدگی و بر آمدگی درب چوبی ، و یا زنگ زدن و ریختن رنگ درب های آهنی بوده اید.درب upvc ضد آب ، می توانند سال های سال بدون نم زدگی و آسیب ، برای سرویس ها استفاده شوند، و امکان شست و شو و تمیز کردن کامل را نیز داشته باشند.

البته باید دقت داشته باشید که از موارد شوینده اسیدی و غیر مجاز برای شست و شوی آن ها استفاده نکنید.درب upvc برای حمام و دستشویی، از بهترین نوع در هستند بخصوص در آپارتمان ها و فضاهایی که رطوبت زیاد است و امکان گردش هوا کمتر است.

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج 

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : پنجره دوجداره,قیمت پنجره دوجداره,خرید پنجره دوجداره,پنجره upvc,پنجره دوجداره کرج,نمایندگی پنجره دوجداره در کرج,فروش پنجره دوجداره در تهران , نویسنده : Admin بازدید : 71 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 21:21

درب و پنجره ترمال بریک⭐️قیمت پنجره ترمال بریک⭐️نصب پنجره ترمال بریک

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با درب و پنجره ترمال بریک و دلایل منطقی استفاده از آن ها صحبت کنیم، ولی باید خاطر نشان کرد که اهمیت اصلی استفاده از درب و پنجره های ترمال بریک به جهت بهینه سازی مصرف انرژی می باشد، یعنی دلیل استفاده از ترمال بریک در درب و پنجره های آلومینیومی که در این جا قصد داریم تا در رابطه با آن ها سخن بگوییم، همین کاهش میزان اتلاف انرژی است.مبنا پنجره علیزاده نماینده هافمن پنجره دوجداره کرج می باشد.

درب و پنجره ترمال بریک به شما یاری می رساند تا از هدر رفتن حرارت داخلی ساختمان جلوگیری کنید. در واقع این یکی از دغدغه هایی بود که تولید کنندگان را به این فکر انداخت تا با بهره گیری از ایده های نوین و خلاقیت آمیز پنجره های دوجداره و پرکاربرد ترمال بریک را جایگزین سایر نمونه های موجود کنند. به این دلیل که آلومینیوم گرما و سرما را از خود عبور می دهد و به اصطلاح یک نوع حالت رسانایی دارد پنجره ترمال بریک که به شکل وجود یک عایق بیرونی بر روی این نوع پنجره ها نصب می شوند توانستند در کمترین زمان ممکن جایگزین پنجره های قدیمی شوند.

به تدریج با کمرنگ شدن تمایل مشتریان به استفاده از  پنجره دوجداره به دلیل مشکلاتی از قبیل تغییر رنگ زود هنگام و کیفیت پلیمرهای مورد استفاده در آنها در مقایسه با پنجره های ترمال بریک که دارای مقاومت بیشتر و در نوع خود از پروفیل های کاربردی تر و مقاوم تری در برابر سرما و حرارت استفاده می شد این نوع پنجره ها نیز با استقبال فراوانی از جانب مشتریان مواجه شد.

ترمال بریک چیست؟

واژه ترمال (Thermal) در حقیقت یک واژه لاتین است که از ترکیب مصدر Therm با حرف صفت ساز al ساخته شده است. واژه Therm در زبان لاتین به معنی گرما و حرارت است و بخش دیگر این واژه یعنی بریک نیز به معنی شکستن می باشد که معنی ترکیبی این دو به واژه شکست دهنده حرارت یا شکست حرارت و گرما را به دنبال خواهد داشت.

ترمال بریک در واقع نام یک نوع پروفیل است که در ساختار درب و پنجره آلومینیومی به کار گرفته شده و باعث می شود تا آن ها هم استحکام و مقاومت بالایی پیدا نموده و هم نقش یک عایق حرارتی را نیز در این نوع از پنجره ها ایفا می نماید. چون در ساختمانهای امروزی عایق بودن پنجره، گزینه ایی است که اهمیت زیادی دارد به همین دلیل بیشتر سازندگان از پنجره ترمال بریک در ساختمانها استفاده می کند.

از این سیستم علاوه بر ساخت پنجره های آلومینیومی در ساخت درب های آلومینیومی نیز استفاده می شود. به عنوان مثال در محیطی مانند تراس آپارتمانها می توان از دربی که در ساخت آن این سیستم به کار رفته است استفاده کرد. این سیستم سبب عایق بودن درب ها در مقابل گرما، صدا و رطوبت می شود. در ادامه ی مطلب به مزایا و ویژگیهای این سیستم مدرن اشاره می کنیم.

شرکت مبنا علیزاده یکی شرکت های معتبر درب و پنجره دوجداره در کرج  می باشد.

درب و پنجره ترمال بریک

درب و پنجره های آلومینیومی علاوه بر تمام مزیت هایی نسبت به درب و پنجره ها فلزی دارند اما یک ایراد بزرگ دارند که البته این ایراد در نمونه های فلزی هم هست و آن بحث تبادل حرارتی می باشد. هم فلز و هم آلومینیوم هر دو دارای ضریب انتقال حرارت بالایی هستند که باعث می شود اتلاف انرژی بالایی بین محیط داخلی و خارجی ساختمان از نقاط درب و پنجره شود.

از این رو دانشمندان و مهندسان تلاش بسیاری برای کاهش این ضریب انتقال حرارت کرده اند. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ماه عسل تلاش شیمیدانان و مهندسان است که ضعف بزرگ درب و پنجره آلومینیومی را کاهش می دهد. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک به دلیل داشتن یک لایه لاستیک پلی آمید در داخل پروفیل آلومینیومی علاوه بر اینکه انتقال حرارت را کاهش می دهد استحکام ، طول عمر و مقاومت در برابر لرزش را نیز افزایش می دهد.

این لایه پلی آمیدی مورد استفاده در درب و پنجره آلومینیومی می تواند تا ۳۹ درصد کاهش اتلاف انرژی گرمایی در فصل سرما و ۳۳ درصد کاهش اتلاف انرژی سرمایشی در فصل گرما دهد که به طبع این میزان کاهش باعث کاهشی حدودا ۲۱ درضدی در هزینه های اولیه سیستم گرمایشی و ۳۰ درصدی در کاهش مصرف گاز طبیعی می شود.

مزایای استفاده از درب و پنجره‌ ترمال بریک

- پنجره‌ آلومینیوم ترمال بریک یک لایه اضافی تعبیه شده است که امنیت داخل ساختمان را تا چند برابر افزایش می‌دهد.

- درب و پنجره ترمال بریک در برابر انتقال حرارت و اشتغال بسیار مقاوم هستند.

- درب و پنجره‌ ترمال بریک طول عمر و دوام بالایی دارند و کمتر دچار فرسایش و خوردگی می‌شوند، از این رو به هزینه تعمیر و نگهداری بالایی نیاز ندارند.

- استفاده از درب و پنجره‌ ترمال بریک باعث ۳۸ درصد کاهش اتلاف انرژی حرارتی در زمستان، ۳۲ درصد کاهش اتلاف انرژی در تابستان، ۲۸ درصد کاهش مصرف سوخت و ۲۰ درصد کاهش هزینه‌ های سرمایه‌ گذاری اولیه تاسیسات می‌شود.

- جنس خوب و شیوه ساخت‌ پنجره‌ ترمال بریک باعث شده است، که این پنجره‌ها برای مناطق زلزله‌ خیز کاربرد های فراوانی داشته باشند. پنجره‌ های  ترمال بریک دارای ساختار انعطاف‌ پذیر و خوبی هستند و این انعطاف پذیری در قسمت‌ های داخلی و خارجی پنجره کاملا نمایان است.

- قسمت‌ های داخلی و خارجی می‌توانند رنگ‌ های متفاوتی داشته باشد و با توجه به شرایط خاص پروژه می‌توان از پنجره با رنگ‌ های متنوع استفاده کرد.

خرید پنجره ترمال بریک

اگر قصد خرید پنجره مناسب برای ساختمان مسکونی یا تجاری را دارید، ممکن است بین پنجره‌ یو پی وی سی و پنجره‌ آلومینیومی ترمال بریک که به شکلی خاص طراحی شده‌اند، مردد باشید. پنجره‌ ترمال بریک در مقایسه با انواع دیگر، در برابر عوامل جوی مختلف و کاهش مصرف انرژی برتر هستند.

قیمت پنجره ترمال بریک

قیمت خرید و هزینه های جانبی برای نصب و حمل و نقل این نوع پنجره ها با در نظر گرفتن کاربردها و مزیت های بهره مندی از آن بسیار مناسب بوده و شما می توانید به منظور خرید و انتخاب بهترین نوع پنجره ترمال بریک با کارشناسان فروش مبنا پنجره علیزاده ارائه دهنده پنجره های دوجداره و ترمال بریک که در این عرصه تجارب درخشانی دارد تماس گرفته و ضمن بازدید از کاتالوگ های متنوع محصولات پروفیل آلومینیوم این محصول را با همان کیفیتی که می خواهید سفارش داده و خریداری نمایید.

رنگ بندی و تنوع در مدل های انواع پنجره ترمال بریک

با توجه به نوع سازه و طراحی نمای بیرونی ساختمان انواع پنجره ترمال بریک در رنگ بندی های متنوع و ابعاد مختلفی تولید می شوند این رنگ ها هم به صورت انواع رنگ های پودری یا الکترواستاتیک و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین ترمال بریک یک پنجره مدرن است که به جهانی از زیبایی و ظرافت باز می شود و شما لیاقت این را دارید تا در کنار سایر فناوری های روز پنجره ای مدرن و زیبا داشته باشید.

انواع مدل درب و پنجره ترمال بریک:

همانطور که در مزایای درب و پنجره آلومینیوم ترمال بریک گفتیم یکی از ویژگی های آنها سهولت در اجرای طرح های خلاقانه است از این رو تعدادی از موارد در زیر نشان می دهیم:

درب و پنجره ترمال بریک تک حالته

در این حالت پنجره مانند یک پنجره لولایی ساده از بغل به طور کامل باز می شود.

درب و پنجره ترمال بریک دو حالته

در این حالت پنجره علاوه بر اینکه مانند یک پنجره لولایی ساده به طور کامل باز می شود پنجره از بالا تا زاویه ای مشخص تنها برای تهویه هوا نیز باز می شود.

درب و پنجره ترمال بریک دوجداره کشویی

همانطور که از نام آن مشخص است درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک یک لنگه پنجره به صورت ثابت و یک لنگه دیگری به صورت کشویی باز و یا بسته می شود.

درب و پنجره ترمال بریک دو لنگه کشویی

در این نوع درب و پنجره ها بر خلاف مدل بالا هر دو لنگه به صورت مجزا کشویی هستند و از هر دو طرف باز می شوند.

درب و پنجره ترمال بریک فولکس واگنی

درب و پنجره ای که به صورت فولکس واگنی است به صورت کشویی باز می شود اما این تفاوت را دارد که ریل بازکننده در پنجره کشویی در یک ردیف با لنگه ثابت نیست.

درب و پنجره ترمال بریک فرانسوی

در این نوع درب و پنجره که متشکل از دو لنگه پنجره لولایی است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند. هر یک از این لنگه ها مستقل از لنگه دیگر باز شود.

درب و پنجره ترمال بریک قوس و چند ضلعی

پنجره های قوس دار بسته به طراحی و معماری می تواند جلوه ی منحصر به فردی را به نمای ساخنمان بخشد. البته در این نوع از درب و پنجره ها باز مشکل انتقال حرارت زیاد می شود و این دست طراح است که زیبایی را ترجیح دهد یا مصرف انرژی یا تعادلی بین این دو بر قرار کند.

درب و پنجره ترمال بریک آکاردئونی

در این نوع درب و پنجره بسیار عریض و دارای چند لنگه هستند که لنگه ها در هنگام باز شدن روی هم قرار می گیرند. از نظر کارایی نیز در مقابل اتلاف انرژی عملکرد بسیار مناسبی دارد.برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره میتونید با کارشناسان مبنا پنجره علیزاده تماس بگیرید.

درب و پنجره ترمال بریک خلیجی

پنجره های خلیجی ترکیبی از پنجره های ثابت و بازشو هستند که تحت زوایای مشخص، قوسی چند ضلعی را پدید می آورند. این پنجره ها برای سالن پذیرایی بسیار کاربردی خواهد بود.

درب و پنجره ترمال بریک کمانی

پنجره کمانی یکی از زیباترین پنجره هایی است که در نمای ساختمان ها به کار می رود. این پنجرهدارای چند لنگه ثابت و دارای انحنا می باشد. حتی شیشه نصب شده بر روی این پنجره ها نیز منحنی است.

رنگ بندی شیشه های ترمال بریک

یکی دیگر از مزایای استفاده از ترمال بریک این است که با جداسازی قسمت های داخلی و خارجی قاب، امکان رنگ های دوگانه در برخی از سیستم ها وجود دارد. قسمت داخلی قاب می تواند با طرح رنگ داخلی مطابقت داشته باشد، در حالی که قسمت بیرونی قاب می تواند به گونه ای طراحی شود که با نمای بیرونی ساختمان ترکیب شود.

نحوی ساخت ترمال بریک

درب و پنجره ترمال بریک‌ عموماً از لایه پلی‌آمید بسیار سفت و سخت و با رسانایی حرارتی کم ساخته می‌شوند که طبیعتاً موانع حرارتی خوبی هستند. سپس مواد ترمال بریک به صورت مکانیکی در قاب فلزی قفل می شود تا یک سیستم شکست حرارتی (ترمال بریک) ایجاد شود.

معایب پنجره ترمال بریک

قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک بر اساس مقدار وزن پروفیل آلومینیوم به کار رفته در ساخت آن محاسبه می شود. این امر موجب شده که قیمت این نوع پنجره نسبت به سایر پنجره های گران تر باشد. علاوه بر آن قیمت یراق آلاتی که در پنجره آلومینیومی ترمال بریک استفاده می شود بالاست. البته اگر محدودیت بودجه وجود نداشته باشد می توان از این عیب چشم پوشی کرد. اگر چه هزینه استفاده از پنجره های دوجداره ترمال بریک زیاد است اما از طرف دیگر با بکارگیری ان تا حد زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری می شود و در هزینه ها صرفه جویی می شود.

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج 

 

admin...
ما را در سایت admin دنبال می کنید

برچسب : ترمال بریک,قیمت پنجره ترمال بریک,نصب پنجره ترمال بریک,درب و پنجره ترمال بریک,پنجره ترمال بریک در کرج,پنجره ترمال بریک در تهران, نویسنده : Admin بازدید : 259 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 21:18